شایعه‌ شهادت علامه زکزاکی تکذیب شد

جنبش اسلامی نیجریه به شایعه درگذشت رهبر این جنبش واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای از مردم نیجریه خواست به شایعات توجه نکنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم موسی، سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه در پیام‌هایی در صفحه توئیتر این جنبش نوشت: برخلاف شایعه‌ها مبنی بر اینکه (علامه ابراهیم زکزاکی) رهبر جنبش اسلامی نیجریه که به صورت غیرقانونی بازداشت شده، جان باخته است، ما به عموم مردم می‌گوییم این داستان‌ها ساختگی است و نباید به آن‌ها توجه کرد.

در این پیام همچنین آمده است: از زمان انتقال او به زندان کادونا و به رغم وخامت حالش، اجازه دسترسی پزشکان به او داده نشده است. از این رو ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم فشار‌ها را به دولت نیجریه در خصوص ایجاد شرایطی برای دسترسی پزشکان و معاینه او و در نهایت آزادی اش از زندان افزایش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
این پرفسورها وغنایمی که خداوند لطف کردند وسایه اشان را بر سر جهانیان بر قرار کرده اند مانند همین علامه که چه گنجی است برای مسلمین وغیر مسلمین بشریت ای که خداوند از عمر من بیکار بکاهد وبه عمر این فوق دانشمند افزوده کند ارشمیدس و ادیسون باید پیش این نابقه خاقت سر تعظیم فرود بیا ورند وبه عظمت خداوند بنگرند. کاشکی یکی دوتا دیگر بودند مانند این نابقه. خداوند تبارک حفظشان کند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۱۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
وای خدا را شکر
واقعا ضایعه ی بزرگی بود
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۶:۵۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
واقعا"یک دولت اسلامی چقدر ناجوانمردانه این انسان بیگناه را علیرغم آنهمه طرفدار درحبس نگه داشته گذشت وعطوفت ومهربانی که در مرام پیامبر عزیز اسلام است دروجود آن پیروان خودخوانده نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
يه ميليون نفر بميرن بهتره تا يه عالم بميره والا داعشيا همه جا رو ميگيرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خداروشکر
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خدایا شکرت. داشتیم سکته میکردیم
آخرین اخبار