عباسی: ملی پوشان با انگیزه بالا تمرین می کنند

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان کشورمان گفت: در حال حاضر اردوی خودمان را در دریاچه آزادی پیگیری می کنیم و ملی پوشان با انگیزه بالا تمرین می کنند.

سولماز عباسی سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر سومین اردوی تیم ملی روئینگ بانوان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است، تیمی که در حال حاضر با آن کار می‌کنم، متشکل از ۴ دختر است که ۳ نفرآن‌ها سبک وزن و یک نفر سنگین وزن هستند.

او افزود: ۳ نفر برای ماده دو نفره سبک وزن با هم رقابت می‌کنند تا در نهایت برای مسابقات کسب سهمیه یک نفر آن ها انتخاب شود، هانیه خرسند در سنگین وزن، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و شکیبا وقوفی در سبک وزن ملی پوشان ما هستند که از این سه نفر در سبک وزن دو نفر به مسابقات اعزام خواهند شد.


بیشتر بخوانید: ملی پوش قایقرانی ایران سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرد


عباسی گفت: ماده دو نفره سبک وزن جزو مواد بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک است که تقریبا در سال‌های گذشته دختران ما نتوانستند در این ماده سهمیه داشته باشند اما در ماده تک نفره سنگین وزن هر دوره سهمیه کسب کرده ایم.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ادامه داد:قایقرانان در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی را دارند و با انگیزه تلاش می‌کنند، امی واریم که بتوانند یک نتیجه ایده آل در مسابقات پیش رو کسب کنند.

او افزود: درحال حاضر اردو‌های برون مرزی نداریم، ولی در حال تلاش هستیم که اگر امکان باشد به واسطه حامی مالی و کمک فدراسیون قایقرانی بتوانیم بازیکنان را قبل از مسابقه حدود یک ماه به اردوی برون مرزی اعزام کنیم. چون در ایران برای رشته روئینگ مشکل پیست وجود دارد و ما نیاز به ۲ کیلومترمسافت برای تمرین داریم، قایقرانان برای اینکه بتوانند برای مسابقه به شرایط نسبتا ایده آل برسند باید یک اردوی خیلی خوب در شرایط استاندارد را تجربه کنند، در حال حاضر در دریاچه آزدی تمریناتشان را به خوبی گذرانده اند البته به دلیل سرمای هوا و هم آلودگی‌هایی را که پشت سر گذاشتیم بیشتر تمریناتشان سالنی بود، ولی کیفیت لازم را داشته، امیدوارم بتوانیم به کیفیت کار اضافه کنیم، بچه‌ها نیز انگیزه خود را حفظ کنند تا بتوانند یک مسابقه خوب داشته باشند.

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت:امیدوارهستم بتوانم آن هدف‌هایی را که برای قایقرانان در نظر دارم با انگیزه‌ای که آن‌ها دارند به ثمر برسانیم تا بازیکن‌ها بتوانند به نتیجه برسند، مسابقات کسب سهمیه المپیک از تاریخ ۸ تا ۱۱ اردیبهشت ۹۹ در کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار