ایران قهرمان رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام تختی

پرونده چهلمین دوره پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پایان این رقابت‌ها که به میزبانی سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد، در وزن ۵۵ کیلو پویا ناصرپور ۱۰-یک پویا دادمرز را شکست داد و به مدال طلا رسید و محمد دانیالی و محمد حسینوند بطور مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۰ کیلو مهدی محسن نژاد با نتیجه شش-۳ ایمان محمدی دیگر کشتی گیر ایرانی را مغلوب کرد و در جای نخست قرار گرفت و میلاد رضا نژاد و امیرحسین خوانساری بطور مشترک سوم شدند.

پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی جام تختی در شیراز

در فینال وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی با نتیجه هشت صفر و ضربه فنی رضا عباسی را مغلوب کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد و رضا مردی و محمدنوربخش مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.

در رقابت نهایی وزن ۶۷ کیلو، حسین أسدی ۸-۴ محمد مراد الیاسی را شکست داد و نشان طلا را بدست آورد و محمدرضا مختاری و سجاد ایمن طلب به نشان برنز رسیدند.

پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی جام تختی در شیراز

در پیکار نهایی وزن ۷۲ کیلوگرم، حاصل کار تلاش امین کاویانی نژاد و اشکان سعادتی فر تساوی یک-یک بود و امین کاویانی نژاد بخاطر کسب امتیاز پایانی، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و محمدرضا گرایی و ابوالفضل زینتی رفاه هم به نشان برنز رسیدند.

در فینال وزن ۷۷ کیلوگرم، پژمان پشتام با شکست پنج-۲ حمیدرضا جعفری کشتی گیر استان فارسی، مدال طلا این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد و محمد شربی نیازی از ایران و آرمان باغداساریان مشترکا سوم شدند.

در رقابت پایانی وزن ۸۲ کیلوگرم، مهدی ابراهیمی ۸-شش جمال اسماعیلی خاتون آباد را از پیش رو برداشت و قهرمان شد و کیوان رضایی و محمد ناقوسی سوم شدند.

پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی جام تختی در شیراز

در فینال وزن ۸۷ کیلوگرم، بهروز هدایت موفق شد رامین طاهری را ۲-یک شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد و یوسف قادریان و مهدی فلاح نشان برنز را کسب کردند.

محمدهادی ساروی در پیکار نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست ۳-یک مهدی بالی حمزه زاده موفق به کسب مدال طلا شد و علی اکبر حیدری و مهدی علیایی مدال برنز را کسب کردند.

علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هم در مسابقه پایانی با نتیجه ۲-یک پارسا نظری از استان فارس را مغلوب کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد و بهنام مهدی زاده و امیر میرزازاده هم مشترکا به مدال برنز رسیدند.

تیم‌های ایران، تاجیکستان، قزاقستان، روسیه، ارمنستان و قرقیزستان در چهلمین دوره پیکار‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی حضور داشتند.

در بخش تیمی ایران قهرمان شد و ارمنستان و تاجیکستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی جام تختی در شیراز

در مراسم اهدای جوایز توزیع مدال‌های این پیکار‌های نماینده اتحادیه جهانی کشتی فرنگی، استاندار فارس، نائب رییس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشتند.

به کفته محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، نفرات برتر این رقابت‌ها از دهم بهمن ماه در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌شود تا سهمیه‌های باقیمانده را نیز کسب کند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: کشتی فرنگی ، جام تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.