افتتاح و کلنگ زنی ۲۴پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی،گفت: ۲۴ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ایام دهه فجر، افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۴پروژه عمرانی همزمان با دهه فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست کارگروه ستاد دهه مبارک فجر شهرک‌های صنعتی استان گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این پروژه‌ها با هزینه ۲۲۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

او افزود: دهه مبارک فجر فرصت بسیار ارزشمندی برای نشان دادن دستاورد‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی و آگاهی بخشیدن به مردم در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها بوده و همه باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا به بهترین نحو ممکن برای نسل‌های مختلف به خصوص جوانان تبیین شود.

مهدی زاده مقدم با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی، ادامه داد: بر این اساس تعداد ۱۷ پروژه عمرانی در بخش زیرساخت‌های آب، برق و راه، افتتاح و ۷ پروژه در این ایام کلنگ زنی خواهند شد.

او بیان کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی بیان کرد: دهه مبارک فجر امسال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری تبیین کردند و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عظمت و شکوه دیگر دارد و صنعتگران در کنار آحاد مردم، دوباره حماسه‌ای با صلابت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ماه خلق خواهند کرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.