مسابقه کتابخوانی امر به معروف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در این استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، یاسر رحیمیان مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگزاری این مسابقه کتابخوانی ایام الله دهه فجر امسال خواهد بود.

او افزود: هیچگونه محدودیت سنی برای متقاضیان شرکت در این مسابقه کتابخوانی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی هم افزایی هر چه بیشتر بین نهادهای فرهنگی کشور و استان برای ترویج روزافزون و همگانی کردن فرایض دینی امر به معروف و نهی از منکر است.

رحیمیان عنوان کرد: این مسابقه کتابخوانی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ها برگزار می شود.

او ابراز داشت: پرسش های این مسابقه کتابخوانی از کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر طرح و ارائه می شوند.

رحیمیان گفت: این مسابقه کتابخوانی به صورت الکترونیکی، چهار گزینه‌ ای و به مدت یک روز برگزار خواهد شد.

او افزود: جوایز اهدایی به برندگان این مسابقه کتابخوانی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی یک میلیون ریالی است.

رحیمیان افزود: علاقمندان شرکت در این مسابقه کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان واقع در شهر یاسوج مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.