ساخت مدرسه در مناطق سیل زده با حمایت فعالان اقتصادی

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس گفت: اتاق بازرگانی فارس در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان مدرسه می‌سازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یلدا راهدار عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس در همایش مسئولیت اجتماعی اثربخش و توسعه پایدار، گفت: اگرچه اتاق بازرگانی استان فارس در کنار تمام مردم کشور در حوادث طبیعی حضور داشته، اما با حمایت فعالان اقتصادی، بازسازی و ساخت تعدادی مدرسه را بر عهده گرفته است.

او همچنین از راه‌اندازی کمپین همه ما مسئولیم در اتاق بازرگانی فارس خبر داد و گفت: امروز همه برای آنچه که پیرامون ما اتفاق می‌افتد، مسئولیم و به همین دلیل اقدام به راه‌اندازی این کمپین کردیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس در تشریح اهداف راه‌اندازی این کمپین، گفت: امید است بتوانیم با این کمپین باری از روی دوش جامعه برداریم؛ البته در این زمینه سازمان‌های مردم نهاد، فعالان اقتصادی و انجمن‌ها نقش اساسی دارند.

راهدار ادامه داد: اتاق بازرگانی در سال‌های گذشته به موضوع مهم مسئولیت‌های اجتماعی پرداخته، اما در دوره نهم به شکل ویژه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری و مسئولیت اجتماعی را برای منسجم کردن فعالیت‌ها در حوزه اجتماعی راه‌اندازی کرده است.

او گفت: فعالیت‌هایی در حوزه مصونیت اجتماعی طی ۹ ماه گذشته در این کمیسیون ساماندهی و اجرایی شده که مرکز پایش مسئولیت اجتماعی از جمله آنهاست که به زودی در فارس راه‌اندازی می‌شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس همچنین به برگزاری جلسه مشترک بین کمیسیون اتاق شیراز و اتاق ایران که در حاشیه این همایش برگزار شد هم اشاره کرد و گفت: این جلسه با هدف هم افزایی فعالیت‌ها و انسجام آن‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر برگزاری شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار