ارسال کمک ۴۲۰ میلیون ریالی مردم نی‌ریز به سیلزدگان

فرماندار شهرستان نی‌ریز گفت: محموله کمک‌های مردمی به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال با هدف توزیع بین سیلزدگان به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یزدان‌پناه گفت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده شامل موادغذایی، پتو، لباس و کفش نو، کنسروجات، آب معدنی و بخاری بوده که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) نیریز جمع آوری شده است.

او با اشاره به خسارت‌های فراوان سیل به مردم در استان سیستان و بلوچستان، گفت: با همکاری کمیته امداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان نیریز برپا و با همراهی مردم، مقادیری کالا به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نی‌ریز هم گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد و این اداره آمادگی دریافت کمک‌های همشهریان عزیز جهت ارسال به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را دارد.

درویش زاده بیان کرد: پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد در نقاط مختلف مستقر شده و علاوه بر آن شماره کارت ۵۸۲۶-۵۰۰۲-۹۷۹-۶۰۳۷ بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز آماده دریافت وجود نقد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار