حرکت راهیان نور این بار از مزار فرمانده

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اعزام اردوی راهیان نور این بار از مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید پور جعفری و دیگر شهدای گلزار شهدا فردا افتتاح می‌شود.

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: اعزام اردوی دانش آموزی راهیان نور، دوشنبه ۷ بهمن از مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید پورجعفری و دیگر شهدای گرانقدر از گلزار شهدای کرمان افتتاح می‌شود.

او افزود: امسال تاکنون حدود ۳ هزار و ۵۵۰ نفر از خواهران سطح استان با هماهنگی سپاه ثارالله استان، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

سردار ابوحمزه افزود: در ادامه کار اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ۲ هزار نفر از برادران دانش آموز از سطح استان به این مناطق اعزام می‌شوند.

او هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را مشاهده و بهره مندی از ویژگی‌ها و برجستگی‌های مناطق عملیاتی از نزدیک عنوان کرد و بیان داشت: با این بازدید امید است دانش آموزان درس‌هایی برای آینده خود بگیرند و وظایف و تکالیفی که نسبت به انقلاب، اسلام، مردم و ولایت دارند را به بهترین وجه انجام دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار