ریسک عجیبی که سرخ‌پوشان کردند

مدیران باشگاه پرسپولیس با خرید آنتونی استوکس ریسک عجیبی کردند، چون این بازیکن سابقه زیادی در بی‌انضباطی دارد.

ریسک عجیبی که سرخ‌پوشان کردندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس با آنتونی استوکس به توافق نهایی دست پیدا کرده و قرار است این مهاجم ایرلندی که در چند روز گذشته در دبی حضور دارد، با دریافت اولین قسط قرارداد خود که شامل پیش‌پرداخت هم می‌شود راهی ایران شود تا برای تیم فوتبال پرسپولیس بازی کند.

سرخ‌پوشان در شرایطی اقدام به جذب مهاجم ایرلندی پیشین تراکتور کرده‌اند که او به خاطر رفتار‌هایی که از خود در چند سال گذشته نشان داده، از این ظرفیت برخوردار است که برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند. او اعلام کرده تا زمانی که پولی نگیرد به ایران نمی‌آید.

استوکس بازیکنی بود که به گفته «روی کین» هافبک موفق و ملی‌پوش تیم ملی ایرلند و تیم منچستریونایتد به خاطر منش‌های اخلاقی که دارد تبدیل به بازیکنی بزرگ در یکی از لیگ‌های معتبر اروپا شود و این امکان را هم دارد که در لیگ‌هایی کم و نام نشان در سطح جهان بازی کند. استوکس نتوانست در لیگ‌های بزرگ فوتبال دنیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. او که فوتبال را از تیم‌های پایه آرسنال آغاز کرده بود پس از حضور قرضی در تیم «فالکرک» اسکانلند راهی ساندرلند شد و در این تیم روز‌های نسبتاً خوبی را سپری کرد و به‌صورت قرضی برای شفیلد یونایتد و کریستال پالاس انگلیس بازی کرد.

مهاجم ایرلندی در ادامه برای «هیبرنیان» اسکاتلند بازی‌های بسیار خوبی انجام داد، اما بی‌انضباطی باعث شد تا از سوی نیل لنون سرمربی تیم اخراج شود و راهی سلتیک شد. او در ۶ فصل حضور در سلتیک نمایش قابل قبولی داشت و در مقاطعی فوق‌العاده بود، اما چون ظرفیت لازم را در خود نمی‌دید در آخرین فصل حضورش در سلتیک در میانه‌های راه برای هیبرنیان قرضی بازی کرد.

دو فصل ناموفق در بلکبرن انگلیس و هیبرنیان داشت و در «آپولون» یونان به مشکلاتی برخورد که برایش پرونده حقوقی ایجاد کرد. قرار بود راهی «ایندپندنت» آرژانتین شود، اما سرمربی تیم او را استعداد سوخته نامید. برای همین ترجیح داد به تراکتور ایران بیاید و در این تیم نمایش بسیار خوبی داشت تا جایی که انتظار می‌رفت از سوی مارتین اونیل سرمربی تیم ملی ایرلند پس از ۵ سال دوری بار دیگر دعوت شود، اما او که می‌توانست آقای گل لیگ برتر شود وارد حواشی متفرقه شد و باوجوداینکه خانواده او هم در تبریز حضور داشتند، ترجیح داد از سرخ‌پوشان تبریز جدا شود و برای خود پرونده حقوقی جدیدی ایجاد کند، چون باشگاه تراکتور از او به فیفا شکایت کرده است.

استوکس در نیم‌فصل اول برای «آدانا دمیراسپور» ترکیه مدت کوتاهی بازی کرد و به خاطر بی‌انضباطی‌هایی که داشت از این تیم جدا شد و حالا در راه پرسپولیس است. جای تردیدی نیست که استوکس مهاجمی است که قابلیت‌های فراوانی دارد و می‌تواند در گلزنی کمک زیادی به سرخ‌پوشان کند، اما مشکل بزرگ این بازیکن نداشتن ثبات و بی‌قراری است. او در کشور‌های اسکاتلند، انگلیس، یونان، ترکیه و ایران فوتبال بازی کرده و در تمامی این کشور‌ها با مشکل مواجه شده است.

باشگاه پرسپولیس با خرید آنتونی استوکس ریسک بزرگی کرده است و احتمال آنکه با مشکلات زیادی مواجه شود، کم نیست. باشگاه تراکتور هشدار‌های لازم را به مدیران و مربیان پرسپولیس داده است و در آینده احتمال شنیدن اخبار متعددی از سوی استوکس وجود دارد که بازتاب زیادی را به همراه خواهد داشت.

منبع: آنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار