سربازان با خودمراقبتی به توانمندی‌های فردی و اجتماعی می‌رسند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دوره خدمت سربازی یک فرصت مغتنم برای پرورش بسیاری از فضائل و کسب توانمندی‌های فردی و اجتماعی است.

سربازان با خودمراقبتی به توانمندی‌های فردی و اجتماعی می‌رسندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان در جمع کارکنان وظیفه با تاکید بر خودمراقبتی  با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کرمان گفت:در زمینه پیشگیری از معضل خانمان سوز اعتیاد باید در طول زندگی به شکل ظریفی خط خود را از دوستان، آشنایان، همسایگان و دیگر افراد گرفتار اعتیاد جدا کنیم.

او با تاکید بر حفظ شان و منزلت لباس مقدس سربازی تصریح کرد: برخی رفتار‌های عادی که در زندگی شخصی و حتی اجتماعی انجام می‌دهیم در لباس سربازی ممنوع است، اما فارغ از این محدودیت‌ها شاید برخی از شما در طول سربازی به این خدمت علاقمند و داوطلب استخدام نیز بشوید چراکه خیلی از مسائل را در این محیط می‌آموزید.

او به نقل از شهید سلیمانی بحران‌ها را بهترین فرصت برای کسب تجربه و افزایش توانمندی‌های فردی و اجتماعی برشمرد و گفت: سربازانی بودند که کارنامه‌ای درخشان‌تر از زندگی شخصی خود را در طول خدمت برجای گذاشته و ترخیص شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.