حضور ۵ تیم دیگر استان کرمان در مسابقات مناطق کشور

۵ تیم دیگر به سهمیه‌های استان کرمان در مسابقات فوتبال رده‌های سنی مناطق کشور افزوده شد.

علیرضا دادگر، دبیر هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه مسابقات فوتبال رده‌های سنی مناطق کشور از ۱۴ بهمن جاری آغاز می‌شوند، از حضور ۵ تیم دیگر استان کرمان در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: در رده نونهالان آینده سازان کرمان، در زیر ۱۵ سال شهرداری بروات، در رده نوجوانان تیم‌های مس رفسنجان و امیران کرمان و در رده جوانان آرمان گهر سیرجان به سهمیه‌های استان کرمان در مسابقات رده‌های سنی مناطق کشور افزوده شدند.


او افزود: این‌ها در حقیقت نمایندگان استان کرمان در رقابت‌های کشوری هستند که با رایزنی‌های قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با مسئولان فدراسیون، کمیته مسابقات و سازمان لیگ فوتبال حضور دارند و این سهمیه جدای از آن سهمیه قهرمان استان است.

دادگر تصریح کرد: مسابقات نونهالان در زاهدان برگزار می‌شود که علاوه بر گل‌گهر، برای آینده‌سازان کرمان، نیز سهمیه گرفتیم.

 

او گفت: در مسابقات مناطق رده سنی زیر۱۵ سال در بم میزبان گروه ۵ این رقابت‌ها هستیم و علاوه بر مس کرمان که در این مسابقات حضور دارد، برای شهرداری بروات هم سهمیه گرفتیم.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: در مسابقات مناطق رده سنی نوجوانان برای امیران کرمان و مس رفسنجان سهمیه گرفتیم و در رفسنجان نیز میزبان گروه ۷ هستیم که مس شهربابک هم به عنوان قهرمان استان در مسابقات این رده حاضر است.

دادگر افزود: در جوانان هم برای آرمان‌گهر سیرجان سهمیه گرفتیم و شهرداری بم هم در این مسابقات به میزبانی قشم حاضر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار