دشمنان اسلام با تفکیک قرآن شیعه و سنی به دنبال ایجاد اختلاف هستند

حافظ بین المللی و مدرس قرآن کریم گفت: برای حفظ قرآن اولین فاکتور، داشتن یک اراده قوی است و باید زیر نظر اساتید برجسته صورت گیرد تا موفق شوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی حسنی حافظ و مدرس بین المللی قرآن کریم در همایش تخصصی ویژه حافظان قرآن در تربت جام گفت: کار اصلی حافظان کل قرآن زمانی شروع می‌شود که باید تا آخر عمر روزانه آیات را مرور کند و تکرار محفوظات زمانی ارزش دارد که معنای قرآن را بفهمیم.

او ادامه داد: نگهداری محفوظات از حفظ مهم تر است و حافظ قرآن باید با برگزاری جلسات هم افزایی نسبت به انتقال تجربیات و آموزش اقدام کند.

حافظ و مدرس بین المللی قرآن کریم با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان اسلام برای ایحاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت گفت: دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه قرآن را به شیعه وسنی تقسیم کردند.

حسنی افزود: حفظ قرآن بهانه‌ای است برای اینکه به معرفت، علم و مفاهیم قرآن آگاهی پیداکرده و به آن عمل کنیم و حفظ تنها به درد نمی‌خورد.

او تصریح کرد: حفظ قرآن اول کار است تلاش کنید به معنای آیات دسترسی پیدا کنید و ثروتمند شدن در گرو تدبر در قرآن است که با فهم مفاهیم کار حفظ راحت‌تر انجام می‌گیرد.

حافظ و مدرس بین المللی قرآن کریم گفت: تدبر در قرآن موجب نورانیت قلب ها و عمل به آیات می‌شود و حافظان اگر تا الان با ترجمه کار نکردند بایدآشنایی با مفاهیم درک خود را از قرآن بالا ببرند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.