مهدی شیری: هرجا هر اتفاقی می‌افتد، شجاع محروم می‌شود

تیم پرسپولیس در اولین بازی نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بازی سخت و حساسی را پشت‌ سرگذاشت و موفق شد انتقام بازی رفت را از حریف تبریزی خود بگیرد.

مهدی شیری: هرجا هر اتفاقی می‌افتد، شجاع محروم می‌شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخ‌ها که از یک ماه تعطیلی لیگ برتر، با نیمکتی متحول‌شده پا به رقابت‌ها گذاشته بودند، توانستند تراکتور را در تهران و در یک بازی کاملا جنجالی از پیش‌رو بردارند. مدافع راست سرخ‌ها با حضور یحیی گل‌محمدی هم یکی از مدافعان ثابت پرسپولیس بود و توانست با نمایش قابل‌قبولش همچنان یکی از نفرات اصلی تیمش باشد. فرصتی دست داد تا با وی درخصوص دیدار تراکتور و حواشی آن همکلام شویم. گفت‌وگوی ما با مهدی شیری را در ادامه می‌خوانید.

شروع نیم‌فصل دوم برای شما با جدال حساس مقابل تراکتور بود. این بازی را چطور دیدی؟

بعد از مدت‌ها تعطیلی لیگ پای به رقابت‌ها می‌گذاشتیم و اولین بازی ما به شمار می‌رفت. همیشه بازی‌های اول بسیار سخت و نفس‌گیر است، حالا این را هم اضافه کنیم که تیم ما در تعطیلات نیم‌فصل به لحاظ کادرفنی با تغییر و تحول روبه‌رو شد و بالطبع کادر جدید خواسته‌ها و استراتژی جدیدی در تیم اجرا می‌کند و همه این موارد می‌توانست این بازی را برای ما سخت‌تر کند، اما خداراشکر با تلاش تمام بازیکنان و کادرفنی توانستیم سربلند از بازی خارج شویم و هواداران‌مان را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

از تغییر در کادرفنی گفتی. حضور یحیی را در پرسپولیس چطور ارزیابی می‌کنی؟

تصور می‌کنم حضور یحیی خواسته تمام هواداران پرسپولیس بود و او بین بازیکنان هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. همین همدلی بین هواداران و بازیکنان باعث شده جو خوبی در تیم حکمفرما باشد و همه تلاش کنیم مطابق خواسته کادرفنی جدید عمل کنیم و درنهایت بتوانیم موفقیت سال‌های اخیر را در پرسپولیس تکرار کنیم. رزومه آقایحیی برای تمام اهالی فوتبال روشن است و نشان داده که از لحاظ فنی در چه سطح بالایی قرار دارد. امیدوارم بتوانیم در کنار هم روز‌های خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

در جریان بازی مقابل تراکتور اتفاقات تلخ و البته تکراری روی سکو‌های ورزشگاه رخ داد و بعضا این کشمکش‌ها به داخل زمین هم کشیده شد. متوجه این اتفاقات شدی؟

با توجه به اینکه بازی بسیار حساسی بود، نیاز داشتیم در زمین بازی تمرکز بالایی داشته باشیم و بیشتر حواس‌مان به بازی بود. اما بعد از پایان بازی متوجه شدیم چه اتفاقات تلخی روی سکو‌ها افتاده و سر برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه به واسطه سنگ‌پرانی شکسته است. من بابت این اتفاقات به‌شدت متاسفم و اصلا تفاوتی ندارد که این اتفاق تلخ توسط هواداران کدام تیم رقم خورده، چراکه این کار بسیار زشت و به دور از فرهنگ ایرانی است. ضمن اینکه باید متوجه این باشیم که این روز‌ها زیر ذره‌بین AFC قرار داریم و آن‌ها تمام بازی‌های ما را رصد می‌کنند. پس نباید با دست خود بهانه دست آن‌ها بدهیم که فردا میزبانی‌ها را از نمایندگان ایرانی بگیرند. امیدوارم این کار‌های ناپسند دیگر در ورزشگاه‌های ما تکرار نشود.

بعد از بازی هم بلافاصله شجاع خلیل‌زاده و خانزاده تا اطلاع ثانوی محروم شدند!

واقعا درک نمی‌کنیم چرا شجاع را محروم کرده‌اند. هرجا هر اتفاقی رخ می‌دهد، اول از همه می‌آیند و خلیل‌زاده را محروم می‌کنند. من از عزیزان کمیته انضباطی خواهش می‌کنم کمی انصاف را رعایت کنند و در صدور رای همه موارد را در نظر بگیرند. ما هرچه گشتیم متوجه نشدیم شجاع را برای کدام صحنه محروم کرده‌اند! در هر صورت امیدوارم با پیگیری باشگاه این مشکل خیلی‌زود برطرف شود و خلیل‌زاده را از بازی آینده در کنار تیم ببینیم.

پرسپولیس طی چند هفته آتی دیدار‌های سخت و سنگینی را پیش‌رو دارد. جدال با صنعت نفت، استقلال، سپاهان، شهرخودرو و الدحیل یک تونل وحشت واقعی را برای شما ساخته است. این روز‌های پیش‌رو را چطور می‌بینید؟

در هر صورت ما باید با تمام تیم‌های حاضر در لیگ بازی کنیم. ممکن است که پشت‌سر هم بودن این بازی‌ها کمی تیم را خسته کند، اما در هر صورت تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید تمام بازی‌هایش را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. شاید بتوان گفت کلید پوکر قهرمانی در همین هفته‌های پیش‌رو است و ما اگر بتوانیم بازی‌های ۶ امتیازی خود را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم، گام بلندی به سوی چهارمین قهرمانی برداشته‌ایم. البته ما یاد گرفته‌ایم که باید بازی به بازی جلو برویم و فعلا تمام تمرکز و تلاش ما برای کسب ۳ امتیاز بازی با صنعت نفت است و سپس به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم.

بعد از بازی هم تقریبا تمام بازیکنان تیم نسبت به بدقولی‌های باشگاه و عدم دریافت مطالبات خود معترض بودند!

بله. ما امیدواریم این مشکلات خیلی‌زود حل شود. بعد از بازی انصاری‌فرد به رختکن آمد و قول داد تا این هفته پرداختی‌ها انجام شود و ما هم در انتظار عملی شدن این قول هستیم. تا اینجای فصل ۳۰ درصد از کل قراردادمان را گرفته‌ایم که این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلا خوب نیست. باور کنید تمام بازیکنان تیم در شرایط حساس و سختی قرار دارند و برخی از فصل قبل هم طلب‌هایی دارند. اما همان‌طور که گفتم ما به وعده مدیرعامل باشگاه اعتقاد داریم و منتظر حل این مشکل می‌مانیم.

محرومیت یک جلسه‌ای خلیل‌زاده

شجاع خلیل‌زاده که بعد از بازی پرسپولیس برابر تراکتور طی بیانیه‌ای که یکشنبه‌شب از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتشر شده بود با حکم محرومیت تا اطلاع ثانوی مواجه شده بود، یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم شد. خلیل‌زاده روز گذشته به همراه افشین پیروانی در جلسه کمیته انضباطی حضور یافت و اتهامات وی در دیدار مقابل تراکتور به او اعلام شد. با این شرایط با توجه به محرومیت تعلیقی گذشته این بازیکن، او با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش مواجه شد و دیدار این هفته تیمش مقابل نفت آبادان را از دست داد. به این ترتیب این بازیکن مشکلی برای بازی در دربی تهران ندارد.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.