دادستان عمومی و انقلاب اراک:

کاندیدا‌های مجلس از کانال‌های متخلف مجازی اعلام برائت کنند

معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک از کاندیدا‌های مجلس خواست از کانال‌های متخلف مجازی اعلام برائت کنند.

کاندیدا‌های مجلس از کانال‌های متخلف مجازی اعلام برائت کنندصالحی معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به نمایندگان و کاندیدای مجلس توصیه کرد از متخلفین در کانال‌های مجازی اعلام برائت کنند.

صالحی افزود: تبلیغاتی که از سوی برخی طرفداران کاندیداهای انتخابات در فضای مجازی صورت می‌گیرد شکل تخریب به خود گرفته است و موجب وهن جامعه و گسترش بی اخلاقی و بی تقوایی شده است.

او اضافه کرد: به کاندیدا‌های انتخابات مجلس و نمایندگان حال حاضر مجلس شورای اسلامی در اراک تاکید و توصیه می‌کنیم که از این کانال‌های توهین آمیز که نشر اکاذیب می‌کنند برائت جویند و این کانال‌هایی که منتسب به آن‌هاست را محکوم کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک با بیان اینکه دادگستری و دادسرا با افراد و کانال‌های متخلف با قاطعیت برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: به افرادی هم که در این کانال‌ها فعالیت دارند توصیه و هشدار داده می‌شود که مسائل اخلاقی را رعایت کرده و از اقدامات مخرب علیه افراد خودداری کنند.

او بیان کرد: دستگاه قضا از هیچ شخص و جناحی طرفداری و حمایت نمی‌کند و دستگاهی کامل بیطرف است و هرکسی در هر مقام و جایگاهی مرتکب جرم و تخلف شود با شدت و قاطعیت با او برخورد می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.