نماینده جنبش جهاد اسلامی مطرح کرد؛

سردار سلیمانی مجری طرح بزرگ مقاومت در برابر نیرو‌های استکبار

ابوشریف گفت: سردارسلیمانی انسجام زیادی میان نیرو‌های محور مقاومت ایجاد و زمینه را برای خروج غرب از منطقه فراهم کرد.

حاج قاسم سلیمانی ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش سردار سلیمانی در محور مقاومت اظهار کرد:  از زمانی که حاج قاسم سلیمانی فرماندهی سپاه قدس را بر عهده گرفت، برای تقویت محور مقاومت، تلاش کرد و دستاورد‌های بزرگی را در این زمینه به دست آورد، او به هدف خود ایمان داشت و  شبانه روز برای تحقق اهداف  محور مقاومت تلاش کرد.

او افزود: به اعتقاد بنده حاج قاسم سلیمانی یک کارمند نبود، بلکه یک مجاهد و مبارز بود که برای تحقق عزت امت اسلامی و رفع ظلم  و استقرار آزادی در امت می‌جنگید تا بتواند کشورهای اسلامی را  از چنگال غرب و اشغالگری غرب نجات دهد، در واقع شهید قاسم سلیمانی تلاش بسیاری برای توسعه مقاومت در تمام سطوح  مختلف به‌ویژه مقاومت فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه و مناطق دیگر در جهان انجام داد. او  طرح بزرگ مقاومت را در برابر نیرو‌های استکبار ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید: تحقق طرح معامله قرن به محو کامل فلسطین می‌انجامد


او تصریح کرد: قطعا براساس تلاش‌های سردار سلیمانی و همراهانش در منطقه، می‌توانیم رژیم صهیونیستی و غرب را از منطقه اخراج کنیم، با وجود اینکه در برابر اشغالگری مالی، اقتصادی، نظامی و سیاسی غربی که  اکنون بر منطقه حاکم است، این منطقه به آزادی  و استقلال دست خواهد یافت.

ابوشریف ادامه داد: شهید سلیمانی شبانه‌روز برای این اهداف تلاش کرد، نکته دیگر این است که او انسجام زیادی را در میان نیروهای محور مقاومت در تمام سطوح ایجاد کرد که واقعا کار بسیار دشواری بود و زمینه را برای خارج کردن غرب و صهیونیست‌ها از منطقه فراهم کرد.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی در پایان تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود تلاش کرد تا منویات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در زمینه عزت و پیروزی امت اسلامی را محقق کند، همچنین گام‌های موثری را  برای تحقق رهنمودهای امام خامنه‌ای در مسئله فلسطین، برداشت؛ چرا که رهبر انقلاب معتقدند که مسئله فلسطین، مسئله اصلی امت است و اگر امت‌های اسلامی  بخواهند عزت یابند، بهترین راه مسئله آزادی فلسطین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار