تأثیر ویروس کرونا به محصولات اپل رسید!

رسانه‌های خبری از احتمال بروز اختلال در تولید محصولات اپل در پی انتشار ویروس کرونا خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه مترو چاپ انگلیس در گزارشی از احتمال بروز اختلال در تولید گوشی‌های جدید آیفون ساخت شرکت اپل در پی انتشار ویروس کرونا خبر داد.

در این گزارش آمده است: ویروس مرگبار کرونا در شهر ووهان می‌تواند تولید محصولات آتی آیفون را با اختلال روبرو کند. اپل قرار است در ماه مارس مدل نسبتا ارزان «SE۲» را عرضه کند؛ اما نگرانی از آن وجود دارد که شیوع این بیماری بتواند این جدول زمانبندی را بر هم زند. بر اثر این ویروس تاکنون ۱۰۰ نفر در چین کشته و ۴۵۰۰ نفر نیز به این ویروس آلوده شده اند.

در ادامه این مطلب آمده است: روزنامه نیکی ژاپن در گزارشی مدعی شده که شرکت اپل از کارخانجات خود در چین خواسته است تا در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی، ۸۰ میلیون آیفون تولید کنند. این عدد شامل ۶۵ میلیون مدل‌های قدیمی‌تر خواهد بود که پیش از این نیز به بازار عرضه شده بودند؛ به علاوه ۱۵ میلیون مدل جدید آیفون که نسبتا ارزان خواهد بود.

روزنامه نیکی ژاپن سپس نتیجه گیری کرده که این حجم از تولیدات قرار بود از ماه فوریه آغاز شود (یعنی تا چند روز دیگر)، اما در صورتی که وضعیت این بیماری فراگیر وخیم‌تر شود، ممکن است این مسئله با تأخیر روبرو شود.

طبق آنچه که «مینگ چی کو» (Ming Chi Kuo) از کارشناسان حوزه اپل بیان کرده، آیفون مدل SE ۲، بسیار شبیه طراحی آیفون ۸ خواهد بود؛ اما این مدل همراه با جدیدترین پردازنده اپل عرضه خواهد شد. در این مدل، تراشه A۱۳ Bionic که در سری آیفون ۱۱ از آن استفاده شده بود، بکار گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار