هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال؛

کار سخت شاگردان آبکناری و هاشمی در خانه / جدال جذاب ذوب و پالایش در اصفهان

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیس و سوم لیگ برتر بسکتبال امروز شاهد برگزاری دیدار‌های جذاب و مهمی خواهد بود. تیم بسکتبال اکسون تهران در نخستین این دیدار‌ها درخانه از آویژه صنعت پارسای مشهد پذیرایی می‌کند، شاگردان البرز آبکناری این روز‌ها با ۳۰ امتیاز تیم هشتم جدول رده بندی هستند و رقابت سختی با شهرداری بندر عباس و ذوب آهن برای حضور در پلی آف دارند بنابراین آن‌ها نیاز دارند تا در بازی امروز برنده باشند تا همچنان بتوانند در جمع ۸ تیم برتر باقی بمانند. مشهدی‌ها هم با ۳۶ امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی هستند و می‌خواهند با ارتقا رتبه شان کار آسان تری در پلی آف داشته باشند.

توفارقان آذر شهر هم در یکی دیگر از بازی‌ها امروز میزبان پتروشیمی بندر امام است، آن‌ها میهمان قدرتمندی دارند و کارشان بسیار مشکل خواهد بود، اما برای رسیدن به پلی آف و زنده ماند شانسشان باید در این بازی نتیجه بگیرند. پترویی‌ها هم در طرف مقابل می‌خواهد با برد در این بازی و توقف احتمالی گرگانی‌ها به صدر جدول برسند.

شیمیدر قم هم در یکی دیگر ا بازی‌های امروز میزبان رعد پدافند هوایی شهر کرد خواهد بود، این دیدار برای شاگردان اسلامی مشکل نخواهد بود و می‌تواند به آن‌ها برای ارتقای جایگاهشان کمک کند. شهرداری گرگان صدر نشین هم در یکی دیگر از بازی‌هایی که خیلی دشوار نخواهد بود در کرمان با مس بازی می‌کند.  شاگردان شاهین طبع این روز‌ها صدرنشین لیگ برتر هستند و مسی‌ها هم امید چندانی برای حضور در پلی آف ندارند.

ذوب آهن اصفهان هم در یکی از بازی‌های مهم هفته میزبان پالایش نفت آبادان خواهد بود، شاگردان حاتمی برای رسیدن به پلی آف رقیبانی، چون اکسون و شهرداری بندر عباس را دارند و باید در دیدار های پیش رو امتیاز هالی لازم را کسب کنند. شاگردان حماد سامری هم که این روز‌ها تیم سوم جدول رده بندی هستند می‌خواهد رتبه شان را ارتقا دهند و به شرایط بهتری برسند.

کار سخت شاگردان آبکناری و هاشمی در خانه / جدال جذاب ذوب و پالایش در اصفهان

شورا شهرداری قزوین هم که دیگر امید چندانی برای حضور در پلی آف ندارند در بازی نسبتا آسانی برابر نیروی زمینی به میدان می‌رود، شاگردان پویا تاجیک با ۲۴ امتیاز تیم سیزدهم هستند و شاگردان ایزد پناه هم با ۲۳ امتیاز قعر نشین جدول رده بندی هستند.

مهرام تهران هم امروز در دیداری خانگی میزبان شهرداری بندر عباس خواهد بود، شاگردان هاشمی در ۲ بازی گذشته شان برابر پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان شکست خورده اند و بیش از پیش نیازمند برد در این بازی هستند. آن‌ها نخستین شکست فصلشان را هم برابر همین شهرداری بندر عباس تجربه کرده بودند.  شاگردان هنگام پور قطعا به سختی تلاش می‌کنند تا با کسب امتیاز‌های لازم در جمع تیم‌های راه یافته به پلی آف باشند.


بیشتر بخوانید:

دهقانی: بازیکنان جوان نیروی زمینی در نیمه دوم بازی‌ها تمرکز ندارند

ایزدپناه: امیدوارم نیروی زمینی برای سایر تیم‌ها عبرت شود

آبکناری: دنبال کسب بهترین رتبه در لیگ هستیم/ کوبی برایانت سبب علاقه مندی ما به بسکتبال بود


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار