هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال؛

جدال بزرگ‌شهرداری گرگان و مهرام در بالای جدول / کار سخت شاگردان اسلامی در مشهد

رقابت‌های لیگ‌برار بسکتبال کشور امروز با انجام ۷ بازی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود که در یکی از مهمترین دیدار‌های آن تیم صدرنشین جدول‌رده‌بندی شهرداری گرگان در خانه از مهرام تهران پذیرایی می‌کند. شاگردان مهران شاهین طبع این روز‌ها به ۳۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند و مهرام هم با توجه به شکست برابر پتروشیمی بندر امام در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به جایگاه چهارم جدول سقوط کرد و حالا ۳۵ امتیازی هستند. تقابل دو تیم همواره جذاب و دیدنی بوده است و در بازی رفت دو تیم هم اتفاقات جالبی رقم خورد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام هم که این روز‌ها با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد در خانه از مس‌کرمان پذیرایی می‌کند شاگردان فرزاد کوهیان برای این بازی کار چندان سختی پیش رو ندارند و امیدوارند با توقف احتمالی شهرداری گرگان و پیروزیشان در این دیدار به صدر جدول هم برسند. پالایش نفت آبادان تیم سوم جدول رده بندی هم امروز در خانه میزبان توفارقان آذرشهر است شاگردان حماد سامری هم تقابل حساسی با دیگر مدعیان برای رسیدن به صدر جدول دارد و البته امروز کار آن‌ها برابر شاگردان ویسی خیلی آسان نخواهد بود، زیرا آذرشهری‌ها امیدوارند تا در این چند دیدار باقی مانده بتوانند با کسب امتیاز‌های لازم جواز حضور در پلی آف را کسب کنند.

جدال بزرگ‌شهرداری گرگان و مهرام در بالای جدول / کار سخت شاگردان اسلامی در مشهد

بدون شک دومین دیدار حساس امروز هم رویارویی آویژه صنعت پارسا مشهد و شیمیدر قم خواهد بود، مشهدی‌ها این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرند و حالا که پنجم جدول رده بندی هستند و شاگردان محمدرضا اسلامی هم با نتایجی با نوسانشان در هفته گذشته در جایگاه ششم قرار دارند، این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند در جایگاه نهایی آن‌ها تأثیرگذار باشد تا هر یک در پلی‌آف کار آسان‌تر و سخت تری داشته باشد.

تیم بسکتبال اکسون تهران هم در یکی دیگر از دربی‌های پایتخت امروز با نیروی زمینی بازی می‌کند دو تیم شرایط و جایگاه متفاوتی دارند، شاگردان البرز آبکناری هفته گذشته با پیروزی برابر شهرداری بندرعباس جایگاهشان تا حدودی در میانه ۸ تیم برتر قطعی کردند آن‌ها در این هفته کار چندان سختی برابر تیم قعرنشین دارند و باید دید که می‌توانند با پیروزی در این بازی به شرایط بهتر برساند یا خیر

جدال بزرگ‌شهرداری گرگان و مهرام در بالای جدول / کار سخت شاگردان اسلامی در مشهد

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس هم در دیگر دیدار این هفته از تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین پذیرایی می‌کند، شاگردان پوریا تاجیک اگر می‌خواهند همچنان امیدشان برای حضور در پلی‌آف زنده بماند باید برنده این بازی باشند در غیر این صورت کار آن‌ها بسیار دشوار خواهد شدپ، بندرعباسی‌ها امیدوارند در این بازی خانگی با استفاده از امتیاز میزبانی برنده باشند و شرایطشان را همراهی کنند.


بیشتر بخوانید:

سیفی زاده: هر باشگاهی که بخواهد می‌تواند از ویدئو چک استفاده کند

مظفری: تمام تمرکزمان روی دفاع کردن بود/ نبود نیکخواه بهرامی ما را سوپرایز کرد

هاشمی: مقصر باخت خودم هستم نه بازیکنان/ ویدئو چک تاثیری بر داوری ندارد


انتهای پیام/ 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار