جبهه جهادگران ایران اسلامی از کدام نامزد‌ها حمایت می‌کند؟

جبهه جهادگران ایران اسلامی، در بیانیه‌ای اسامی نامزد‌هایی که در انتخابات مجلس یازدهم از آنها حمایت خواهد کرد را منتشر کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جبهه جهادگران ایران اسلامی، در بیانیه‌ای تأکید کرد: اولویت اول جبهه جهادگران برای مجلس یازدهم تامین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم به‌ویژه جوانان است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت شریف ایران سلام

بنام خدا و به اذن حضرت، ولی عصر عج و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم نکاتی را به استحضار شما ملت عزیز می‌رسانیم و امیدواریم در ادامه راه برای جهانی شدن گفتمان جهادی از همراهی و همدلی شما همچون گذشته برخوردار باشیم.

۱- جبهه جهادگران ایران اسلامی با شعار "مشارکت آگاهانه، مجلس انقلابی و گام دوم انقلاب" از همه شما دعوت می‌کند برای تشکیل یک مجلس پاکدست که درک درستی از مشکلات اساسی مردم داشته باشد در انتخابات

شرکت فرمائید و هرگونه اعتراض خود به وضعیت عملکرد مجلس فعلی، مجالس گذشته و جریان‌های سیاسی را از طریق صندوق رای ابراز و اعمال کنید. حق امضا با شماست؛ وکلای خود را با دقت تعیین کنید.

۲- اولویت اول جبهه جهادگران برای مجلس یازدهم تامین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم بویژه جوانان است؛ ما معتقدیم این موارد در دهه گذشته از دید سیاست مداران و تصمیم گیران مغفول مانده و تبدیل به یک مشکل اساسی شده است که حل این مشکل از عهده سیاست بازانی که در زمین مافیای قدرت و نفاق بازی می‌کنند خارج است. برای حل مشکلاتی که در اثر سوء تدبیر‌ها و بی توجهی‌ها گریبان کشور را گرفته و کشور ما را تا مرز بحران پیش برده است، باید فکر جدی و اساسی کرد. باید تفکری را در مجلس حاکم کنیم که از آزمون‌های سخت، سربلند بیرون آمده باشد؛ و آن تفکر؛ تفکر جهادی است. رمز موفقیت تفکر جهادی این است که اجر معنوی و اخروی را بر پاداش مادی و دنیوی الویت می‌دهد. در تفکر جهادی منافع مردم و کشور بر منافع افراد، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی ارجحیت دارد.

۳- تشکیل فراکسیون جهادگران بر مبنای تفکر جهادی و انقلابی که پیگیری مشکلات آحاد مردم از جمله کارمندان، کارگران به ویژه اقشار آسیب پذیر را در اولویت خود قرار دهد از اهداف اصلی جبهه جهادگران است.

۴- جبهه جهادگران برای شناسایی کاندیدا‌های صالح، سالم و متخصص با تفکر جهادی جهت قرار دادن در لیست انتخاباتی و معرفی به مردم؛ یک فراخوان از کاندیدا‌ها انجام داد که تعداد ۳۷۵ نفر از کاندیدا‌ها برای حضور در لیست جهادگران از حوزه انتخابیه تهران اعلام آمادگی نمودند.

۵- ضمن تشکر از همه کاندیدا‌هایی که رزومه خود را برای ما ارسال کردند و با حضور در ستاد مرکزی این جبهه فرم عضویت در لیست جبهه جهادگران را تکمیل نمودند؛ پس از بررسی‌های اولیه تعداد ۱۲۴ نفر گزینش شدند. به پیوست این بیانیه اسامی ۱۲۴ نفر کاندیدای پیشنهادی جبهه جهادگران به حضور شهروندان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس معرفی می‌گردد.
شهروندان و حامیان کاندیدا‌ها می‌توانند با مراجعه به پیج اینستاگرام دبیرکل جهادگران (وهاب عزیزی) نظر خود را در کامنت‌ها یا بصورت مستقیم به دبیرکل ارسال نمایند.

نظرات شهروندان در شورای عالی اجرایی جبهه جهادگران در خصوص تصمیم برای قرار گرفتن کاندیدا‌ها در لیست نهایی لحاظ خواهد شد.

لیست نهایی جهادگران پس از اعلام نظر شورای نگهبان به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی»

این جبهه همچنین در بیانیه‌ای اسامی نامزد‌هایی که در انتخابات مجلس یازدهم از آنها حمایت خواهد کرد را منتشر کرد. 

اسامی نامزدها به شرح زیر است:

جبهه جهادگران ایران اسلامی از کدام نامزد‌ها حمایت می‌کند؟

جبهه جهادگران ایران اسلامی از کدام نامزد‌ها حمایت می‌کند؟

جبهه جهادگران ایران اسلامی از کدام نامزد‌ها حمایت می‌کند؟

جبهه جهادگران ایران اسلامی از کدام نامزد‌ها حمایت می‌کند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همایون مرآت
۱۰:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
با نام و یاد خدا
بدینوسیله حمایت همه جانبه خود ، اقوام و همه دوستان ورزشی خود را از نامزدی برادر مخلص و ارزشی جناب آقای محمد تقی حسن زاده اعلام میدارم.
آخرین اخبار