برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر اعلام شد

برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر مانند دیگر نقاط کشور از شنبه ۱۲ بهمن در استان بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ویژه برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت»  از شنبه ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.

در این روز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در مدارس نواخته خواهد شد.

ویژه برنامه این روز هم ساعت ۱۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در ستاد کل نیرو‌های مسلح در حسینیه عاشقان ثاراله بوشهر برگزار می‌شود.

به صدادرآمدن بوق کشتی‌ها و رژه موتورسواران از دیگر برنامه‌های این روز است.

شنبه ۱۲ بهمن به عنوان «ولایتمداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام» نام‌گذاری شده است.

همچنین ۱۳ بهمن با عنوان «تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی»، دوشنبه ۱۴ بهمن با نام «جوان انقلابی، جهاد علمی، امیدآفرینی»، سه‌شنبه ۱۵ بهمن با عنوان «مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید» تعیین شده است.

۱۶ بهمن روز «سبک زندگی ایرانی- اسلامی، اعتلای منزلت زن، تحکیم خانواده» و پنجشنبه ۱۷ بهمن روز «معنویت، ایثار، شهادت» اعلام شده است که در این روز مراسم ویژه‌ای در گلزار شهدای سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

جمعه ۱۸ بهمن با عنوان «قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (عج)»، شنبه ۱۹ بهمن روز «امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب اسلامی»، یکشنبه ۲۰ بهمن با عنوان «مردم‌سالاری دینی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد»، دوشنبه ۲۱ بهمن با نام «جهاد، مقاومت، استکبارستیزی» و سه‌شنبه ۲۲ بهمن به عنوان «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» نام‌گذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم، با قدردانی از مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان بوشهر برای حضور در برنامه‌های مختلف گفته است مردم با حضور در برنامه‌های مختلف انقلابی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان را ناامید کرده اند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی  افزود: مردم استان بوشهر با شرکت گسترده در برنامه‌های دهه فجر به ویژه  ۱۲ و ۲۲ بهمن، همگام با ملت شجاع و رشید ایران اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.