جدیت بحث پیشگیری از وقوع جرم در حوزه امنیت حمل و نقل هوایی

در بازدید رییس دادگستری جیرفت از یگان فرودگاه بحث پیشگیری از وقوع جرم در حوزه امنیت حمل و نقل هوایی مطرح شد.

جدیت بحث پیشگیری از وقوع جرم در حوزه امنیت حمل و نقل هواییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین شکوهی رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی به صورت سرزده از بخش‌های مختلف فرودگاه شهرستان جیرفت بازدید کردیم.

او در پایان این بازدید در جمع یگان حفاظت فرودگاه افزود: موضوع پیشگیری از وقوع جرم در حوزه امنیت حمل و نقل هوایی بحث جدی است و بایستی همیشه برای مقابله با این جرایم آماده بود.

شکوهی تصریح کرد: رسالت ماموران انتظامی و یگان حفاظت فرودگاه‌ها سنگین است و این یگان وظیفه حساس و خطیری در زمینه تامین امنیت پرواز‌ها و مسافران صنعت حمل ونقل هوایی در کشور برعهده دارد.

او بیان داشت: ماموران حفاظت فرودگاه‌ها بایستی در نحو و حسن برخورد با مسافران، کرامت و شان آنان را رعایت نمایند تا رضایت عمومی کسب شود و امید است مانند گذشته الزامات اخلاقی برای ارتقاء کرامت مردم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

شکوهی بر برگزاری نشست‌های مشترک و دوره‌های آموزشی از سوی قضات برای پرسنل حفاظت فرودگاه تاکید کرد و گفت:موضوع آشنایی با قوانین و تجزیه و تحلیل دقیق ارکان و عناصر این نوع جرائم مورد تاکید است.

او بیان داشت: اگر چه امنیت، محدودیت آور است، ولی شما باید وظیفه کنترلی خود را به نحو احسن انجام دهید تا امنیت افزایش یابد و مسافر نیز آرامش داشته باشد.

او گفت: یکی از گذرگاه‌های فرهنگی در هر شهر فرودگاه‌ها هستند و شما در کنار وظیفه امنیتی، وظیفه فرهنگی نیز دارید.

شکوهی نسب در ادامه ضمن تشکر از نیرو‌های پلیس و کارکنان فرودگاه گفت: کار در فرودگاه کار حساسی است و چگونگی ارتباط با مسافر باعث ایجاد نوع نگاهشان به آن شهر می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار