آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان مشهد

افسرنگهبان آتش نشانی مشهد گفت: در پی آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان واقع در شمال شهر آتش نشانان دو ایستگاه برای مهار این حادثه به محل اعزام شدند.

مهار آتش سوری انبار دارو در جاده سیمان مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشیار مصطفی علیزاده افسرنگهبان آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود از داخل یک سوله در جاده سیمان ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق ایستگاه‌های ۴۵ و ۳۷ را به محل حادثه در روستای علی آباد اعزام کرد. 
 
او ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل  آتش سوزی در داخل یک سوله به وسعت ۵۰۰ متر مربع که محل نگهداری دارو بود به وقوع پیوسته و حریق در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌های این انبار و سوله‌های مجاور بود که آتش نشانان بلافاصله ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظت فردی برای مقابله با مواد شیمیایی با استفاده از چندین رشته شلنگ آبرسانی ضمن مهار آتش سوزی از سرایت حریق به انبار‌های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.
 
افسرنگهبان آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان پس از اتفای کامل حریق با بکارگیری دمنده‌های قوی اقدام به تهویه هوا در محیط داخلی این سوله کرده و پس از پاکسازی و ایمنی سازی کامل محل آتش سوزی به ماموریت خود پایان دادند.
 
علیزاده افزود: علت دقیق این حریق توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است و خوشبختانه به کسی در این آتش سوزی آسیبی نرسیده است.
 
 
 
مهار آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان مشهد
 
مهار آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان مشهد
 
مهار آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان مشهد
 
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.