برگزاری هجدهمین دوره آزمون حفظ، مفاهیم قرآن و عترت در استان

هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، مفاهیم قرآن و عترت، همزمان با سراسر کشور امروز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ،مفاهیم قرآن و عترت امروز، ۱۱ بهمن ماه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه همزمان با سراسر کشور در ۹ رشته در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
سیدفخرالدین اسماعیلی سوق مشاور و رئییس حوزه معاونت قرآن و عترت گفت: حدود هزار و ۲۰۰ نفر علاقه‌مند به آزمون‌های قرآن و عترت، در رده سنی بالای ده سال، در پنج حوزه امتحانی به صورت هماهنگ در این آزمون‌ها شرکت کردند.
 
سیدفخرالدین اسماعیلی سوق افزود:این آزمون برای افراد کمتر از ده سال هم به صورت شفاهی در اوایل اسفندماه برگزار می شود.
 
او گفت:بیش از ۱۴ هزار شرکت کننده در کشور در ۱۶ رشته به صورت حفظ موضوعی و حفظ اجزای قرآن کریم امروز در این آزمون شرکت کردند و دو رشته‌ی سبک زندگی ایرانی اسلامی و و روخوانی قرآن کریم هم به صورت الکترونیکی برگزار شد.
 
اسماعیلی سوق با اشاره به اینکه در مرکز استان  بیش از ۷۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند گفت:امکان شرکت در چند رشته مختلف برای شرکت کننده‌ها وجود داشت چرا که این آزمون در دو نوبت رشته‌های حفظ در نوبت صبح و رشته‌های مفاهیم در نوبت عصر برگزار می شود.
 
او گفت: نتایج این آزمون، ۱۹ بهمن ماه در سامانه جامع قرآن درج می شود.
 
مشاور و رئییس حوزه معاونت قرآن و عترت با بیان اینکه از چهار هزار نفر از کسانی که در مرحله کشوری در این آزمون موفق شدند حمایت مالی و تجلیل می شود اضافه کرد: از موسسات آموزش دهنده به برترین شرکت کننده ها نیز تجلیل می شود.
 
اسماعیلی گفت:دستورالعمل این مسابقات شهریور ماه اعلام و نام نویسی از آبان ماه شروع شد و تا اواخر آذر ماه ادامه داشت.
 
 
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.