بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ بهمن ماه ۹۸؛

ناکامی سارقان خودرو در رامسر / اجرای طرح مقابله با سرقت در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۱۳ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳ سارق خودرو در رامسر

سرهنگ قیصری فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهر ستان رامسر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر سه با تقویت گشت‌های انتظامی موفق به دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای خودرو در حین سرقت یک خودرو در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری گفت: متهمان ضمن اعتراف به سرقت‌های متعدد اموال داخلی خودرو در این شهرستان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۵ فقره سرقت در رستمکلای بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو در حوزه رستمکلا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای با سوابق کیفری در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت شامل ۲ فقره اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو و ۱ فقره سرقت طیور در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در قائم شهر

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزدو: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای قطعات داخلی خودرو در این شهرستان شدند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیلاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش فرح آباد این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۱ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۹ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۱ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۳۹ موتور سیکلت و ۱۱ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

کشف ۶ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت:به منظور ایجاد امنیت و آرامش عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله یا سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.