بسته اخبار حوادث امروز ۹ بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در نوشهر / اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رامسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی به فردی که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده است مظنون شدند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد، افزود: این دو سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۰ متهم تحت تعقیب در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با تشکیل اکیپ‌های اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۰ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی و ۲ سارق منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری از دستگیری ۵ معتاد متجاهر در اجرای این طرح خبرداد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمانی به مراکز درمانی و ترک اعتیاد شهرستان معرفی شدند.

او از اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی این شهرستان نیز خبر داد و افزود: در این راستا ۶ واحد صنفی پلمپ شد و به ۱۵ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمپ داده شد.

کشف ۷ فقره سرقت منزل در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۵ سارق منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۷ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.