بسته اخبار حوادث امروز ۶ بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق در قائم شهر/دستگیری سارق قطعات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 
دستگیری سارق قطعات داخل خودرو در بهشهر

سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۱ بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند .

سردارمیرفیضی گفت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند .

سردار میرفیضی افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت وسایل و قطعات داخل خودرو در شهرستان بههشر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در قائم شهر

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی در عملیاتی غافلگیرانه، متهمان را حین جابجایی اموال سرقتی با خودرویی با پلاک جعلی دستگیر کردند.

او افزود:متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۶ فقره سرقت منزل در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۳ سارق منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.