قشقایی: دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری برای من کم بود/ رکوردم را افزایش می‌دهم

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: در دسته ۶۶ کیلوگرم نسبت به دسته ۵۵ کیلوگرم شرایط بهتری دارم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حافظ قشقایی، ملی‌پوش دسته ۶۱ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان پس از کسب مدال طلای رقابت‌های فجرکاپ اظهار داشت: خوشحالم که توانستم جواب زحمات کادر فنی و پدرم که مربی من است را بدهم. می‌توانستم رکورد‌های بهتری را به ثبت برسانم، اما ۲ شانس آخر حرکات یک‌ضرب و دوضرب را از دست دادم. البته در کل خوشحال هستم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

قشقایی درباره تغییر وزن خود از دسته ۵۵ کیلوگرم به ۶۱ کیلوگرم تصریح کرد: بعد از رقابت‌های جهانی تایلند و مشورتی که با کادر فنی تیم ملی داشتم، تصمیم گرفتم که در یک دسته بالاتر برای رقابت‌های جام فجر آماده شوم. وزن ۵۵ کیلوگرم برای من، کم بود. وزن ۶۱ کیلوگرم برای من مناسب‌تر است. در ماه‌های گذشته نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و به رکورد‌های قابل قبولی هم رسیدم. در ماه‌های آینده و برای رقابت‌های آسیایی رکورد‌های بهتری را به ثبت می‌رسانم.


بیشتر بخوانید: قشقایی به مدال طلا رقابت‌های وزنه‌برداری فجرکاپ رسید


قشقایی که در رقابت‌های جهانی تایلند در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۱۱، دوضرب ۱۴۹ و مجموع ۲۶۰ کیلوگرم را به ثبت رسانده بود، حالا در دسته ۶۱ کیلوگرم و در حرکت یک‌ضرب وزنه‌ ۱۲۰، دوضرب ۱۶۰ و مجموع ۲۸۰ کیلوگرم را به نام خود  ثبت کرد.   

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار