نماینده، ولی فقیه در لرستان:

حرکت‌های انجام شده توسط رئیس قوه قضاییه، امید را در دل مردم ایجاد کرده است

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: حرکت‌های انجام شده توسط رئیس قوه قضاییه، امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: حرکت‌های انجام شده توسط رئیس قوه قضاییه، امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با شورای قضایی و کارکنان دادگستری لرستان، اظهار کرد: اکنون با حضور رئیس قوه قضاییه امیدی در دل‌های مردم زنده شده و دستگاه قضا باید کار مردم را طبق قانون و به‌روز انجام دهد تا امید مردم به یاس تبدیل نشود.

او  با بیان اینکه خوشبختانه مدیران دستگاه قضایی استان دارای تحصیلات برجسته و تجارب لازم هستند بیان کرد: این تجربیات و توانمندی‌ها انباشته‌ای از تجربیات علمی این افراد و گره‌گشای بسیاری از مشکلات است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: عظمت قضا و شأن قاضی در اسلام در حد اجرای حکم خداوند و عدالت است و کسی‌که در این شأن و منزلت باشد مجری حکم الهی است.

شاهرخی با اشاره به حساسیت رسالت دستگاه قضا عنوان کرد: قضاوت واجب کفایی است اگر قضات آمادگی اجرای حکم الهی رادارند مجاهد راه خدا هستند.

او ادامه داد: با صدور یک حکم می‌توان در مسیر اجرای حکم الهی یا در مقابله با حکم خدا قرار گرفت بنابراین قضاوت بین مردم باید بر اساس عدالت باشد و قاضی باید حرف حق را بگوید.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم بیان کرد: سلامت انتخابات بر نشاط اجتماعی تأثیرگذار است.

شاهرخی تأکید کرد: در لرستان طوایف، عشایر و قبایل متصل هستند اگرچه این نسبت‌ها باعث همبستگی می‌شود، اما رفتار آن‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که باعث دل‌آزردگی مردم نشود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.