اولین ویدئو واقعی از Galaxy Z Flip منتشر شد

یکی از افشاگران دنیای فناوری یک ویدئو جدید از گلکسی Z Flip، گوشی منعطف سامسونگ، منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما تا کنون تصاویر مختلفی از گوشی منعطف آینده سامسونگ یعنی گلکسی Z فلیپ (Galax Z Flip) دیده‌ایم و اطلاعات مختلفی از مشخصات آن در فضای مجازی منتشر شده است. اما این بار یک خبر جذاب‌تر برای این دستگاه به اشتراک گذاشته است. به تازگی ویدئوی واقعی از گوشی جدید سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. این اتفاق زودتر از روز رونمایی بزرگ این دستگاه یعنی ۱۱ فوریه رخ داده است.

ویدئو منتشر شده از گوشی جدید سامسونگ

ویدئو مذکور که گوشی منعطف سامسونگ را نشان می‌دهد توسط یکی از افشاگران و طراحان آثار مفهومی منتشر شده است. این ویدئویی چند ثانیه‌ای نشان می‌دهد که گوشی گلکسی Z Flip چگونه باز و سپس بسته می‌شود.

دیدن این ویدئو را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم، البته اگر با دیدن عملکرد آن زودتر از رونمایی مشکلی ندارید. در کمتر از دو هفته دیگر سامسونگ از این گوشی جذاب رونمایی می‌کند، زیرا رویداد آنپکد ۲۰۲۰ در آن زمان برگزار می‌شود.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از گوشی منعطف سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

همچنین ما در این ویدئو می‌توانیم نمایشگر بسیار کوچک ثانویه این دستگاه را مشاهده کنیم. احتمالا این بخش برای نشان دادن پیام‌های دریافتی و موارد این چنینی هنگام بسته شدن دستگاه در نظر گرفته شده است.

دلیل نام‌گذاری گلکسی Z Flip

ما در ابتدا فکر می‌کردیم که قرار است گوشی منعطف بعدی سامسونگ گلکسی فولد ۲ نامیده شود، اما پس از مدتی فهمیدیم این انتظار اشتباه است. دلیل این اسم جدید می‌تواند به طراحی صدفی این دستگاه مربوط باشد، زیرا گلکسی فولد به شکل متفاوتی تا می‌شود. به نظر می‌رسد گلکسی فولد ۲ واقعی اواخر امسال عرضه شود.

بر اساس شایعات، گوشی گلکسی Z Flip از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده خواهد. همچنین با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. البته هیچ اسلات میکرو‌اس‌دی برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است تا بتوان حافظه را گسترش داد. این‌ها ویژگی‌های مناسبی هستند که این دستگاه از آن‌ها استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار