باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

کدام فیلم ها در دومین روز جشنواره فیلم فجر سانس فوق العاده داشتند؟

برخی فیلم ها در دومین روز جشنواره با استقبال زیادی رو به رو شدند و به سانس فوق العاده رسیدند.

احسان هوشیارگر مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی پردیس سینمایی باغ کتاب در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ۹۰ درصد بلیت فروشی ما اینترنتی انجام شده بود، متقاضیان به راحتی و آرامش سر صندلی‌ها می‌نشینند و بقیه گنجایش ما به صورت حضوری انجام می‌شود و سانس‌های فوق العاده هم داریم.

سانس فوق العاده برای «شنای پروانه»

وی افزود:دیروز «سه کام حبس» و «شنای پروانه» مخاطبان زیادی داشتند و باعث شد برای «شنای پروانه» سانس فوق العاده داشته باشیم.

هوشیارگر گفت:شنبه و در اولین روز جشنواره، فیلم سینمایی «روز صفر» نرسید که با هماهنگی ستاد جشنواره «من می‌ترسم» اکران شد و شماره تلفن افرادی که بلیت تهیه کرده بودند را گرفتیم و قرار شد سانس ویژه‌ای برای نمایش «روز صفر» در نظر بگیریم ضمن اینکه متقاعد شدند «من می‌ترسم» را ببینند.

محمدرضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی ایران مال گفت:روز آرامی داشتیم و فیلمی نبود که برای آن شلوغ شود و سانس فوق العاده داشته باشد.

استقبال از «من می‌ترسم»، «عامه پسند» و«آن شب»

وی ادامه داد:«قصیده گاو سفید»، «عامه پسند»، «من می‌ترسم»، «مردن در آب مطهر»،«آن شب»،«پوست»، «آبادان یازده ۶۰» داشتیم که «من می‌ترسم»، «عامه پسند» و«آن شب» نسبت به بقیه با استقبال بهتری روبرو شد.

سعیدی پور گفت: از امروز تا پایان جشنواره،روزی سه سانس برای کم توانان ذهنی، نابینایان و ناشنوایان نمایش می‌دهیم.افرادی که قصد حضور با مترو دارند از متروی صادقیه آنها را با تسهیلات ویژه به ایران مال می‌آورند و فیلم‌ها را می‌بینند.

کدام فیلم ها در دومین روز جشنواره فجر سانس فوق العاده داشتند؟

«خروج» و «شنای پروانه»  به سانس فوق العاده رسید

علی سرتیپی گفت: نمایش فیلم‌ها در پردیس کورش با استقبال متوسط روبرو شد، اما در پردیس گالریا،«خروج» و «شنای پروانه» با استقبال روبرو شد و هردو به سانس فوق العاده رسید.

قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال گفت:روز گذشته در سانس اول «دوزیست»، دوم «روز بلوا» و آخر «لباس شخصی» با استقبال گسترده روبرو نشدیم و در مجموع روز متوسطی داشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.