برگزاری رقابت‌های پارادو و میدانی کشور به میزبانی اهواز

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان گفت: مسابقات پارادو و میدانی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شیروانی رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان گفت: نخستین دوره مسابقات پارادو و میدانی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان از ۶ تا ۸ اسفند امسال در بخش آقایان و بانوان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در این رقابت‌ها ۲۵ ورزشکار خوزستانی در قالب ۴ تیم حضور دارند که شانس بالایی برای کسب مدال دارند بیان داشت: این رقابت‌ها با پیشنهاد هیات خوزستان برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی در کشور برگزار می‌شود. اولویت ما در چند سال اخیر سرمایه گذاری در بخش پایه‌ها بوده تا بتوانیم در مسابقات آتی عملکرد خوبی داشته باشیم.

شیروانی با اشاره به اینکه هر ورزشکار تنها اجازه حضور در یک ماده را دارد اظهار کرد: این پیکار‌ها در رشته‌های پرتاب وزنه، دیسک، نیزه، دوی ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر برگزار خواهد شد و در پایان نفرات برتر به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان مهم‌ترین مشکل این رشته را در خوزستان نبود زیرساخت مناسب دانست و افزود: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم تنها می‌توانیم در رشته دوومیدانی میزبانی بگیریم و در رشته‌های دیگر این امکان برایمان میسر نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.