سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت آب و هوا در ۱۵ بهمن / آسمان غرب کشور بارانی می‌شود

براساس تحلیل‌های آخرین نقشه‌های آینده نگری، امروز در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز بارش پراکنده باران و برف رخ خواهد داد.

وضعیت آب و هوا در 15 بهمن/به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل های آخرین نقشه های آینده نگری، امروز در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز بارش پراکنده باران و برف رخ خواهد داد. این وضعیت تا چهارشنبه ظهر ادامه داشته و علاوه بر مناطق ذکر شده، در مناطق شمالی استان خراسان شمالی نیز بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود. همچنین امروز وزش باد شدید بر استان های اردبیل، گیلان، قم، شرق سمنان، خراسان شمالی و نیمه شرقی استان خراسان رضوی پیش بینی می شود.
 
مجددا از پنج شنبه اواخر وقت با ورود سامانه بارشی دیکری، درشمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش پراکنده باران و برف، گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد رعد و برق رخ خواهد داد. از جمعه بعد از ظهر بر گستره و میزان بارش افزوده شده و علاوه بر مناطق ذکر شده، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و البرز، شمال شرق و سواحل شمالی کشور نیز متاثر خواهند بود.

شایان ذکر است روند افزایش نسبی دما هوا در نیمه غربی کشور تا جمعه شب و در دیگر مناطق بخصوص نیمه شرقی کشور تا شنبه شب ادامه خواهد داشت. امروز و فردا غرب دریای خزر مواج بوده ضمن اینکه فردا از ارتفا امواج در حلیج فارس کاسته می شود.

 
وضعیت آب و هوا در ۱۵ بهمن
وضعیت آب و هوا در ۱۵ بهمن
وضعیت آب و هوا در ۱۵ بهمن
وضعیت آب و هوا در ۱۵ بهمن
انتهای پیا/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار