نتایج دومین روز مسابقات وزنه برداری جام فجر مشخص شد

نفرات برتر دسته ۸۱کیلوگرم مسابقات وزنه برداری جام فجر، یادبود جهان پهلوان نامجو و انتخابی المپیک۲۰۲۰ توکیو مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ابراهیمی، رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: در یک ضرب آندرانیک کاراپیتان از ارمنستان، صفا الجومالی از عراق دوم و آندره بی تولا از بلغارستان سوم شدند.

او افزود: در ۲ ضرب صفا الجومالی از عراق، آندره بی تولا از بلغارستان و حسین سلطانی از ایران به ترتیب در سکوی اول تا سوم ایستادند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: در مجموع دسته ۸۱ کیلوگرم صفاالجومالی از عراق، آندره بی تولا از بلغارستان و حسین سلطانی از ایران به ترتیب اول تا سوم شدند.

ابراهیمی ، با بیان اینکه این مسابقات امروز  با برگزاری رقابت‌های اوزان ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم به کار خود پایان خواهد داد، افزود: مسابقات وزنه برداری جام فجر یادبود محمود نامجو و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور ۴۰ وزنه بردار از ۱۴ کشور در سالن شهدای رشت در حال برگزاری است.

او، با بیان اینکه این ورزشکاران در دسته‌های ۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم با هم در حال رقابت هستند، تصریح کرد: ۱۷ مربی، ۶ سرپرست، ۷ داور و ۵ همراه تیم‌ها هم برای برگزاری و حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، جام محمود نامجو گرامیداشت دهه فجر در رشت مستقر هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: وزنه برداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.