رقابت وزنه برداران ۱۲ تیم ایرانی و خارجی در دومین روز از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشت

۳۸ وزنه بردار از ۱۲ تیم در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشت در حال رقابت هستند.

رقابت وزنه برداران  ۱۲ تیم ایرانی و خارجی در دومین روز از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ابراهیمی، رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: در دومین روز از رقابت‌های وزنه برداری جام فجر، گرامیداشت محمود نامجو و انتخابی المپیک۲۰۲۰ توکیو، ورزشکاران در ۴ وزن امروز و فردا با هم رقابت می‌کنند.

او افزود: تیم ایران با ۶ وزنه بردار، اردن با ۳، ارمنستان با ۴، اندونزی با ۳، بنگلادش با یک، بوسنی هرزگوین با یک، بلغارستان با ۲، ترکمنستان با ۴، قرقیزستان با ۲، عراق با ۴، مغولستان با یک، کامرون با ۵ و نروژ با یک وزنه بردار در این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: نخستین روز رقابت‌های وزنه برداری جام فجر، گرامیداشت محمود نامجو و انتخابی المپیک۲۰۲۰ توکیو با معرفی نفرات برتر ٣وزن به پایان رسید و در وزن ۶١کیلوگرم حافظ قشقایی از ایران با ٣مدال طلا در یک ضرب، ۲ ضرب و مجموع قهرمان شد و آنجل روسِف از بلغارستان به مقام دوم رسید.

ابراهیمی افزود: در وزن ۶٧کیلوگرم اِکو یولی و دِنی دِنی هر دو از اندونزی و سیزِر بونیامی از ترکیه اول تا سوم شدند و در وزن ٧٣کیلوگرم نیز تریاتنو از اندونزی به مقام نخست رسید و حمید محمد قَدّوری از عراق با سه مدال نقره دوم شد.

او گفت: تیم ایران با ۶ وزنه بردار، اردن با ۳، ارمنستان با ۴، اندونزی با ۳، بنگلادش با یک، بوسنی هرزگوین با یک، بلغارستان با ۲، ترکمنستان با ۴، قرقیزستان با ۲، عراق با ۴، مغولستان با یک، کامرون با ۵ و نروژ با یک وزنه بردار در این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان، با بیان اینکه این ورزشکاران در دسته‌های ۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم با هم در حال رقابت هستند، تصریح کرد: ۱۷ مربی، ۶ سرپرست، ۷ داور و ۵ همراه تیم‌ها هم برای برگزاری و حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، جام محمود نامجو گرامیداشت دهه فجر در رشت مستقر هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: وزنه برداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.