بهره برداری از بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی در مشهد

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد گفت: بیمارستان ناظران در حال حاضر با ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و در اردیبهشت ماه سال آینده آماده پذیرش بیمار خواهد بود.

بهره برداری از بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی با نام اصغر افراسیابی مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه بیمارستان تخصصی ناظران به همت خیران ساخته شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: این بیمارستان در حال حاضر با ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و با تکمیل و آماده شدن تجهیزات پزشکی در اردیبهشت ماه سال آینده آماده پذیرش بیماران خواهد بود.

او ادامه داد: برای ساخت این بیمارستان تخصصی ۲۰۰ تختخوابی که عملیات اجرایی آن از تیرماه سال ۱۳۸۴ آغاز شده ۹۵۰ میلیارد ریال توسط خیران هزینه شده است. 

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۹ هزار مترمربع در ۶ طبقه ساخته شده که بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان در شمال شرق کشور به شمار می‌رود.

افراسیابی افزود: تمام هزینه‌های ساخت و تجهیز این بیمارستان توسط خیران پرداخت شده و بیش از هشت هزار نیکوکار در عملیات ساخت و تجهیز آن مشارکت داشته‌اند که برخی از آنان تا یک میلیارد ریال در ماه پرداخت کرده‌اند.
 
او با بیان اینکه بیمارستان ناظران تکمیل‌کننده فعالیت مرکز درمانی رضا (ع) در مشهد است، تصریح کرد: روزانه حدود یک هزار بیمار سرطانی در مرکز رادیوتراپی و انکولوژی رضا (ع) مشهد، که بزرگترین و مجهزترین مرکز پرتودرمانی کشور با ۶ دستگاه شتاب دهنده است درمان می‌شوند.
 
مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد گفت: در مرکز درمانی رضا (ع) که از سال ۱۳۸۶ به همت خیران در مشهد فعالیت دارد، تمام مراحل تشخیص و درمان بیماران سرطانی به غیر از جراحی انجام می‌شود، بدین ترتیب بیماران سرطانی در بیمارستان ناظران جراحی شده و برای درمان‌های تکمیلی به مرکز درمانی رضا (ع) ارجاع داده می‌شوند.
 
افراسیابی با اشاره به اینکه برای تکمیل تجهیزات پزشکی ۴۰ میلیارد تومان نیاز داریم، افزود: خیرین می توانند برای آماده سازی این بیمارستان کمک کنند تا بتوانیم در سال آینده آماده پذیرش بیماران باشیم.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.