مدیر روابط‌ عمومی سازمان حمل و نقل ترافیک خراسان رضوی گفت: معاینه فنی خودروها با استفاده از دوربین متصل به شبکه ملی صورت می گیرد.

مکانیزه کردن کاهش آلودگی هوا توسط مراکز معاینه فنی خودرومجید بخت آزما مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیک خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: طرح مکانیزه کردن کاهش آلودگی هوا توسط مرکز معاینه فنی خودرو از ۷ تا ۱۱ شب انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: مرحله اول این طرح معاینه تاکسی‌هایی است که یکسال از ساختشان گذشته و مرحله دوم معاینه فنی خودرو‌های شخصی که ۴ سال از ساختشان می‌گذرد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیک خراسان رضوی گفت: از ساعت ۱۹ تا ۲۳ شب مرکز معاینه فنی به معاینه تاکسی‌ها اختصاص دارد به دلیل تایم طولانی‌ای که تاکسی‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

بخت آزما افزود: این طرح از ۲۹ دی کلید خورد و در تاریخ‌های ۵ و ۲۶ بهمن انجام این طرح تمدید شد.

مجید بخت آزما مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیک خراسان رضوی گفت: سال‌های گذشته اگر خودرویی معاینه فنی نداشت پلیس مدارک آن خودرو را می‌گرفت، اما در این طرح تمام اطلاعات خودرو‌ها در سامانه ثبت می‌شود و دیگر نیازی به مدارک کاغذی نیست بلکه از طریق دوربینی که به شبکه ملی متصل است پلاک خودرو چک شده و اگر معاینه انجام نداده باشد ثبت می‌شود.

او تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم که تا قبل از ۲۶ بهمن هرچه سریعتر به معاینه خودرو‌های خود بپردازند تا هیچگونه مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.
 

انتهای پیام//ی.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.