نشست ضد ایرانی در کاخ سفید با حضور مقامات امارات و رژیم صهیونیستی

کاخ سفید در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ میزبان نشستی محرمانه با حضور مقامات آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی با هدف هماهنگی برای اقدام علیه ایران بوده است.

نشست محرمانه ضد ایرانی در کاخ سفید با حضور مقامات امارات و رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری «آکسیوس» گزارش داد مقامات آمریکایی و صهیونیستی به این پایگاه خبری گفته‌اند کاخ سفید در ماه دسامبر میزبان نشست محرمانه ضد ایرانی با حضور مقامات آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات بوده است.

بر اساس گزارش آکسیوس این نشست در روز ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) برگزار شده و هدف آن هماهنگی برای اقدام علیه ایران بوده است.

«رابرت اوبراین»، مشاور امنیت ملی آمریکا، «ویکتوریا کورتس»، معاون اوبراین، «برایان هوک»، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، «مئیر بن شبات»، مشاور امنیتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «یوسف العتیبه»، سفیر امارات در آمریکا از جمله افراد حاضر در این نشست بوده‌اند.


بیشتر بخوانید:


آکسیوس می‌نویسد این نشست یکی از مجموعه گام‌های دولت ترامپ برای تسهیل روابط نزدیک‌تر میان اسرائیل و کشور‌های عربی است. در این نشست درباره پیمان عدم تجاوز امارات و اسرائیل که گامی در راستای عادی سازی روابط دیپلماتیک میان ۲ طرف است رایزنی شده است.

این پایگاه خبری در ادامه افزود این نشست محرمانه توییت غیرمعمول «عبدالله بن زاید»، وزیر خارجه امارات در روز ۲۱ دسامبر (یک دی ماه) که در آن به عادی سازی روابط اسرائیل و امارات اشاره کرده بود را تشریح می‌کند.

ماه دسامبر عبدالله بن زاید در این پیام توییتری از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی شیخ‌نشین‌های عرب حاشیه خلیج فارس پرده برداشت.

اخیرا نیز وزیر خارجه امارات در پیامی توییتری با حمایت از طرح ضد فلسطینی معامله قرن اعلام کرد طرح ترامپ آغاز خوبی است و از فلسطینیان خواست تا به میز مذاکره بازگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن حسینی
۱۵:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
واقعا راست گفتن که

رونالدو رو ول کن ! غضنفر رو بچسب !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
موشک ها روانه امارات واسرائیل بشوند
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۲۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انتقام و پاسخ به ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان و یاران سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و تمامی آزاد اندیشان تشنه عدالت و انسانیت این نبود عین الاسد این فقط و فقط یک سیلی کوچک بود نه انتقام و نه پاسخ بود این سیلی فقط برای این بوده که تمامی هیمنه و غرور پوشالی آمریکاییهای تروریست غاصب یرای چندمین بار در منطقه شکسته شود و هشداری بود که کلا از منطقه سر تا سر جهان اسلام کاسه کوزشون رو جمع کنند و فرار کنند قبل از آنی که نابود شوند و جنازه هاشون هم به کشورشون نرسد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار