احقاق حقوق مردم از وظایف و ماموریت‌های پلیس آگاهی است

فرمانده انتظامی مازندران در همایش روسا و مدیران پلیس آگاهی استان و شهرستان ها، گفت: احقاق حقوق مردم از وظایف و ماموریت‌های پلیس آگاهی است.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در همایش روسا و مدیران پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در ساری، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: احقاق حقوق مردم یکی از وظایف و ماموریت‌های پلیس آگاهی در حوزه مقابله با جرایم و کشف جرم است.

او مقبولیت پلیس آگاهی را در انجام کیفی کار دانست و افزود: پلیس آگاهی باید هوشمندترین، خلاق‌ترین و چابک‌ترین یگان انتظامی در بین دیگر یگان‌های انتظامی باشد.

سردار میرفیضی در مورد ویژگی یک مدیر خوب نیز گفت: یک مدیر خوب کسی است که هزینه‌ها و منابع را مدیریت کند و با برنامه کار کند.

فرمانده انتظامی مازندران حرکت به سمت فن آوری و هوشمند سازی را از دیگر ویژ گی‌های یک مدیر خوب برشمرد و افزود: مدیر خوب باید با برنامه ریزی از ظرفیت‌های موجود استفاده کند تا کار‌ها اثر بخش باشد.

او در پایان بر رعایت حقوق شهروندی، تسریع در پیگیری پرونده‌ها و رسیدگی به جرایم در کوتاهترین زمان، کاهش فاصله زمانی بین وقوع تا کشف جرم تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.