نگاه تپه مراداب به آینده ای روشن

مدیر طرح های توسعه شهری شهرداری کرج گفت: اولین فاز تپه مرادآب در سال آتی افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرجان فرهنگی، مدیر طرح های توسعه شهری شهرداری کرج گفت: پس از تصویب طرح های ارائه شده توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شهرداری کرج اولین فاز تپه مراداب در سال آینده افتتاح خواهد شد.

او افزود: متاسفانه  نکته ای که در کرج مغفول مانده کمبود فضا برای گذراندن وقت و تفرج شهروندان است و این که در کرج با محدودیت فضای عمومی مواجه هستیم که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

مدیر طرح های توسعه شهری شهرداری کرج در توضیح فضای عمومی گفت: فضای عمومی فضایی است که در  اختیار تمامی اقشار جامعه قرار بگیرد و به صورت انحصاری و خاص نباشد.

او افزود: وجود چنین امکانات و فضاهایی باعث افزایش تعامل و تقویت روابط اجتماعی و در نتیجه بهبود وضعیت و تعامل شهروندی و زندگی شهری خواهد شد.

گفتنی است تپه مرادآب در بخشی ازکرج واقع شده که برای افرادی که از تهران به کرج وارد می‌شوند، جلب توجه کرده و به آبروی شهر لطمه می زند. در سال هزار  و سیصد و هفتاد بررسی‌هایی آغاز شد که به شکل‌گیری طرح ساماندهی تپه مرادآب انجامید. این طرح هم اکنون نیز در دست اجرا قرار دارد و تا حدودی پیش‌رفته است .

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.