افتتاح کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در سیرجان

در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، دومین کارگزاری رسمی سازمان تأمین اجتماعی با حضور مسئولان در شهرستان سیرجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، کارگزاری رسمی شماره ۱۳۳ شهرستان سیرجان به منظور تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهر با حضور سرپرست فرمانداری ویژه افتتاح شد.

 مشتاق پورحاجبی، رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان سیرجان در حاشیه این مراسم با اشاره به زیر پوشش بودن حدود ۷۶ هزار بیمه شده اصلی و ۱۱ هزار پرونده مستمری بگیر در شعبه سیرجان گفت: نزدیک به ۹۰ درصد از این تعداد در شهرستان سیرجان مستقرند.

او افزود: ۶ هزار بیمه اختیاری، ۴ هزار بیمه شده قالیباف، ۷ هزار بیمه شده راننده و ۷ هزار کارگر ساختمانی بیمه شده داریم.

اکبر شهبا، معاونت مالی اداری تامین سیرجان نیز گفت: دومین کارگزاری تامین اجتماعی در این شهرستان با هدف بکارگیری روش‌های نوین درعرصه ارائه خدمات به منظور سرعت بخشیدن به امور و فعالیت‌های جاری و سهولت دسترسی بیمه شدگان و کارفرمایان به خدمات سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته است.

او افزود: یک شعبه اصلی و دائم، ۴شعبه اقماری و همچنین دو واحد کارگزاری اصلی در سیرجان به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار