فرمانده سپاه استان سمنان:

استراتژی‌ آمریکا در مقابل ایران به بن بست خورده است

سردار دامغانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سرعت رو به جلو در حرکت است گفت: استراتژی‌های آمریکا در مقابل ایران به بن بست خورده است.

استراتژی‌های آمریکا در مقابل ایران به بن بست خورده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه استان سمنان با بیان اینکه با نگاهی به تحولات امروز منطقه می‌توانیم برنامه‌ریزی‌ها و اهداف دشمنان را به خوبی ببینیم گفت: ذات اسلام که مبنای انقلاب است با اقتصاد سرمایه داری غرب در تضاد است.

او با بیان اینکه آمریکا در طراحی نقشه‌های خود برای نابودی انقلاب اسلامی همواره با شکست مواجه شد و به اهدافش در منطقه نرسید افزود: آمریکا دائما در راهبرد‌های خود دچار مشکل شد و استراتژی هایش نیز در مقابل ایران به بن بست خورده است.

سردار دامغانی در ادامه با بیان اینکه تفکر آمریکا یک تفکر سرمایه داری است تصریح کرد: آمریکا در طرح معامله قرن به دنبال خرید هویت، شرف، غیرت و ملیت یک ملت است و طرح معامله قرن آمریکا محکوم به شکست است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن در تمام عرصه‌ها در رویارویی با ایران سرخورده شد و شکست‌های اخیر آمریکا در منطقه نیز ناشی از زحمات سردار سلیمانی با تشکیل نیروهای مقاومت بود.

او با بیان اینکه معمار اصلی طراحی راهبرد‌های نظام و انقلاب در منطقه که ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می‌کرد سردار سلیمانی بود تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر توطئه‌های مختلفی را پشت سر گذاشت و نقشه‌های دشمنان نیز با شکست مواجه شد.

سردار دامغانی با اشاره به وضعیت کنونی کشور در عرصه جهانی افزود: امروز به جرات می‌توان گفت ایران به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است که حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد نمونه‌ای از قدرت ایران عزیزمان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان با بیان اینکه امسال در اولین دهه فجر در گام دوم انقلاب قرار داریم افزود: آمریکا هر اقدامی که علیه کشور ایران کرد به ضرر این کشور و ظرفیتی برای نظام و انقلاب اسلامی شد که افزایش وحدت و انسجام ملت ایران با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه این ظرفیت‌ها بود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.