یادواره شهدای کارمندان و فرهنگیان استان سمنان برگزار شد

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: شهدا مصداق فرصت سازی برای کشور هستند و قدرت امروز امروز جمهوری اسلامی از برکت خون همین شهداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در این مراسم با بیان اینکه شهادت اوج عضق یک انسان به خداوند است گفت: قدم گذاشتن در این راه تنها با دل کندن از دنیا امکان پذیر است.

او افزود: کسی که از تعلقات دنیایی دست بکشد می‌تواند در مسیر خداوند گام بردارد و اجر و پاداش آن‌ها نیز در نزد خداوند محفوظ است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه ایمان راسخ و هجرت از دنیای مادی به جهاد و دنیای معنوی رمز ماندگاری یاد شهداست افزود: شهدا مصداق فرصت سازی برای کشور هستند و قدرت امروز امروز جمهوری اسلامی از برکت خون همین شهداست.

رضا تقوی تصریح کرد: شهدا با مقدمات و خودسازی به جایگاه شهید رسیده اند و خودسازی شروع گام نهادن در راه رستگاری است.

او با بیان اینکه وظیفه ما مردم هم امروز حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از آنهاست افزود: معرفی شهدا به نسل جوان و برگزاری یادواره‌های شهدا سهم مهمی در حفظ این ارزش‌ها ایفا می‌کند.

سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان هم در این یادواره شهدا با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های اصلی و دلیل مهم قدرت امروز کشور هستند گفت: در طول ۴۰ سال دشمن در فکر براندازی این نظام به روش‌های مختلف بوده، اما قدرت امروز جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است.

او افزود: بصیرت مردمی و ولایت مداری رمز خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در طول این ۴۰ سال بوده و نیاز است مردم در گام دوم نیز بر بصیرت افزایی و پیروی از رهبری تلاش بیشتری کنند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره اینکه جریان غیر انقلابی و غرب گرا همیشه به دنبال ایجاد توطئه در داخل کشور هستند تصریح کرد: پیوند با منفعت طلبان داخلی با هدف نفوذ و براندازی نظام جمهوری اسلامی اصلی‌ترین هدف دشمن است.

سردار دامغانی ابراز داشت: در این برهه زمانی هم دشمن با برنامه ریزی ایجاد ناامیدی در بین مردم و استعفا مسئولین به بهانه ناکارآمدی و هرج و مرج در کشور به دنبال توطئه‌های داخلی هستند که نیاز است مردم بصیرت بیشتری داشته باشند.

در این مراسم از ۸ نفر از موثرین حوزه‌های مختلف بسیج در سال جاری نیز تقدیر شد.

در پایان نیز از تمبر ۴۰ سالگی بسیج با عنوان بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت رونمایی شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار