اهدای ۲۵۶۰ نسخه کتاب به کتابخانه عمومی تفکرشهریار

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۵۶۰ نسخه کتاب از سوی مردم کرمانشاه برای احیای کتابخانه عمومی تفکر شهریار جمع آوری شده است.

کتاب به  گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۵۶۰ نسخه کتاب از سوی مردم کرمانشاه برای احیای کتابخانه عمومی تفکر شهریار جمع آوری شده است.

در پی فراخوان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت بازسازی کتابخانه عمومی تفکر شهر باغستان از توابع شهرستان شهریار، که در اغتشاشات آبان ۹۸ سالجاری توسط آشوبگران به آتش کشیده شد، مردم استان کرمانشاه نیز برای بازسازی و راه اندازی مجدد این کتابخانه، با حضور ارزشمند خود در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تا کنون با اهدای ۲۵۶۰ نسخه کتاب در این اقدام ارزشمند مشارکت کردند.

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتاب‌های اهدا شده در موضوعات مختلف و به ارزش ۱۲۸۰۰۰۰۰ ریال است، و این کتاب‌ها پس از تجمیع کامل در اداره کل استان به نهاد کتابخانه‌های عمومی ارسال می‌گردند.

حسنی خونسار بیان  کرد: علاقه مندان می‌توانند برای کمک به بازسازی کتابخانه تفکر در حوزه‌های عمرانی، جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی، تأمین تجهیزات اعم از قفسه، میز و صندلی به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود مراجعه کنند و جهت واریز کمک‌های نقدی نیز شماره حساب ۲۶۷۷۲۱۰۰۹ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۸۲۱۷۸۶ به نام انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهریار، نزد بانک تجارت اعلام شده است اقدام نمایند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار