جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی برای سومین سال متوالی در هرسین برگزار شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین گفت: مربیان و تسهیلگران جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی در گستره ترویج آگاهی و توسعه فرهنگی کتابخوانی تلاش می‌کنند. 

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   ملکیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین  گفت: مربیان و تسهیلگران جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی که در گستره ترویج آگاهی و توسعه فرهنگی کتابخوانی تلاش می‌کنند. 

او عنوان کرد: جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی در هرسین برای سومین سال متوالی فعالیت خود را به پایان رساند اکنون در شهرستان هرسین ۵۵ باشگاه کتابخوانی با ۱۵ مربی و تسهیلگر در فعالیت می‌باشند. 

 رستمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان هرسین نیز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و  بیان کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی را نقش موثری در زمینه‌های مختلف جامعه می‌تواند داشته باشد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط عضو باشگاه‌های کتابخوانی خانم ملیحه حاتمی آغاز گردید. سپس گروه نمایش باشگاه‌های خانم نسیبه سیفی به اجرای نمایشی با موضوع ایام دهه مبارک فرج را ارائه دادند و در ادامه گروه سرود باشگاه‌های خانم سارا بختیاری از دبستان تربیت و خوانش کتاب توسط عضو باشگاه خانم سیده زهرا موسوی برگزار گردید.

در حاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از آثار هنری مربیان نقاشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگاه نقاشی با حضور دو نفر از هنرآموزان این رشته هنری برگزار گردید.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار