افتتاح اتاق جدید بازرگانی استان مرکزی با حضور نهاوندیان

اتاق جدید بازرگانی استان مرکزی با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور افتتاح شد.

افتتاح اتاق جدید بازرگانی استان مرکزی با حضور نهاوندیانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در ششمین روز از دهه مبارکه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و مسئولان استان مرکزی و مسئولان شهرستان اراک ساختمان اتاق بازرگانی استان مرکزی به صورت رسمی  افتتاح شد.

شرکت در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی و ستاد بازآفرینی شهری و جلسه با نخبگان و دانشگاهیان استان مرکزی از برنامه‌های امروز معاون اقتصادی رئیس جمهور در اراک است.

نهاوندیان معاون اقتصادی ریاست جمهوری در راستای سفر دو روزه به استان مرکزی عصر دیروز وارد ساوه شد و پس از بازدید و افتتاح چند واحد صنعتی و پروژه اقتصادی در این شهرستان راهی اراک شد.

کارخانه تولید کیک، مقره اتکایی ۴۰۰kv تولید شده در شرکت مقره سازی ایران، واحدتولید محصولات چوبی، واحد تولید شیشه و واحد تولید لیفتراک از جمله طرح‌هایی بودند که با تخصیص الغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی بیش از هزارو ۵۰۰ نفربا حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و مسولان استانی و شهرستانی در شهرستان ساوه به بهره‌برداری رسیدند.

نهاوندیان پس از افتتاح طرح‌های ساوه راهی شهرستان اراک شد و شامگاه دیشب شانزدهم بهمن در اراک با خانواده شهید احمد مستعان از شهدای عملیات بدر در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.