افتتاح پروژه روکش آسفالت ۱۶ کیلومتر از محور‌های نمین

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه روکش آسفالت ۱۶ کیلومتر از محور‌های نمین با اعتبار ۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که در محور روستایی گللو پته خور ترتیب یافت گفت: با تلاش راهداران سخت کوش روکش آسفالت محور‌های روستایی سه راهی مرنی – میناباد - گللو پته خور و محور کارخانه سیمان به سمت پیله رود اجرا شده است.

او با اشاره به اجرای روکش آسفالت بزرگراه نمین آستارا از فرمانداران شهرستان‌ها خواست با تخصیص به موقع اعتبارات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل را در اجرای طرح‌ها و ارائه خدمات به مردم شریف و انقلابی استان یاری کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با تبریک ایام الله دهه فجــر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام استان افزود:راهداران پرتلاش با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت می‌کنند تا مردم و مسافران سفری ایمن داشته باشند.

حجت الاسلام یوسف زاده، امام جمعه نمین نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در فصول مختلف سال به ویژه ایام سرد و سخت زمستان گفت:خدمت به مردم بالاترین عبادت است و به فضل الهی راهداران پرتلاش این مهم را به معنای واقعی و حقیقی کلمه در میدان اقدام و عمل اجرا کرده اند.

او با اشاره به اهمیت و نقش راه در توسعه و آبادانی شهرستان نمین افزود: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان اقدامی بسیار ارزشمند است که در سال رونق تولید باهدف تسهیل عبور و مرور اهالی پرتلاش روستا‌ها و جابجایی محصولات کشاورزی که باعث رونق منطقه می‌شود انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.