رویکرد شرکت پست، جذب رضایت مشتریان است

حسین نعمتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان سفر به استان کرمان در جلسه شورای اداری پست این استان شرکت کرد و از سازوکار این شرکت در همکاری با کسب و کار‌های نوین سخن گفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نعمتی این جلسه امروز که در اداره کل پست استان کرمان با حضور علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، علیرضا اکبری مدیرکل پست استان، کارشناسان این اداره کل و نمایندگان شرکت‌های فعال استارتاپی برگزار شد، تامین رضایت مشتریان و خدمات گیرندگان از پست را مورد تاکید قرار داد و گفت: نظارت‌های مستمر تاکنون تامین رضایت مشتریان را به همراه داشته است، اما با توسعه خدمات این بخش، باید اقدامات بیشتری در جهت جذب و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان انجام شود.

او اظهار داشت: شرکت‌های استارتاپی برای موفقیت و پیشرفت نیازمند استفاده از خدمات شبکه پستی کشور هستند. نعمتی با تاکید بر رویکرد جدید پست در به اشتراک گذاری قابلیت‌ها و توانمندی‌های شبکه پستی با کسب وکار‌های نوین اظهار امیدواری کرد: در اختیار گذاشتن فضا‌ها به این حوزه‌ها و افزایش ترافیک کالا‌ها و بسته‌های خرید و فروش‌های اینترنتی باعث رونق بیشتر این مشاغل می‌شود.

مدیر عامل شرکت ملی پست ادامه داد: همکاری پست با سایر بخش‌ها باید متناسب با امکانات شبکه بوده و موجب استهلاک سرمایه‌ها نشود. رئیس هیئت مدیره از همدلی، اعتماد و مشارکت تمامی کارکنان در اجرای طرح تحول به عنوان نقطه قوت شبکه یاد کرد و افزود: پروژه‌هایی که در چارچوب طرح ستاپ در حال اجراست، محدود به حوزه ستاد شرکت نیست بلکه با مشارکت تمامی واحد‌های اجرایی قابل انجام است.

نعمتی با تأکید بر ضرورت حذف قرارداد‌های زیان آور افزود: پست توانسته است با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بدون استفاده از کمک‌های مالی دولت روی پای خود بایستد و قطعا با ارتقاء کیفیت خدمات پستی آینده‌ای روشن درانتظار پست خواهد بود.

در ابتدای جلسه مدیر کل پست استان کرمان گزارشی از عملکرد پست و راهکار‌های پیشنهادی در استان و چگونگی انجام فعالیت‌ها ارائه کرد. در پایان نیز مدیرعامل چند تن از توزیع کنندگان برتر پست استان را مورد تقدیر قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار