معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استفاده از زنان سرپرست خانوار و افراد معلول، حرکتی نوین برای اشتغال مولد افراد خاص

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد استفاده از گروه‌های خاص در بازارچه خوداشتغالی هایپرلند شیراز ابراز امیدواری کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از مراحل تکمیل و تجهیز هایپرلند مرکز خرید شرق شیراز گفت: مدل اداره کل پست استان فارس استفاده از ظرفیت‌های بلا استفاده برای رونق تولید و کسب و کار بوده که به الگویی در کشور تبدیل شده و بستر لازم برای فعالیت بخش خصوصی و اشتغالزایی درشیراز را فراهم کرده است.

پناه با قدردانی از اداره کل پست استان فارس ادامه داد: قطعا استفاده از ظرفیت‌های بلا استفاده، بستر مناسبی برای اشتغالزایی در فارس است که پست در این زمینه پیشتاز شده است.

او افزود: این حرکت به تقویت تولید و اقتصاد خانواده‌های خاص کمک می‌کند. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با این حال مدیران هایپرلند باید به دنبال نوآفرینی و ارائه محصولات سالم به مردم باشند.

پناه اظهار داشت: مردم امروز به دنبال خرید محصولات با کیفیت، سالم و ارگانیک هستند که خوشبختانه این محصولات در فارس تولید شده و وجود دارد. محسن مفتح مدیر کل پست استان فارس نیز در این بازدید گفت: برای رونق تولید و کسب و کار‌های مختلف، پست فارس برنامه‌های ویژه‌ای در دست اجرا دارد.

مفتح افزود: معتقدیم رونق تولید با حمایت از بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه فعالیت آنان محقق می‌شود. وی ادامه داد: در مجموعه هایپرلند مرکز خرید شرق شیراز زمینه اشتغال بیش از ۵۵۰ نفر به صورت مستقیم و به همین میزان غیر مستقیم فراهم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار