دیدار مدیرعامل شرکت پست با خانواده شهیدان نقی زاده

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در حاشیه سفر به کرمان با حضور در منزل شهیدان نقی زاده، با خانواده این شهدای والامقام دیدار کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این دیدار که با همراهی علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، علیرضا اکبری مدیرکل پست استان و جمعی از مدیران حوزه ICT استان انجام شد مدیرعامل اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم که در راه آرامش و امنیت نظام، جان خود را فدا کردند.


بیشتر بخوانید: افتتاح نمایشگاه فرهنگی کالای ایرانی و اسلامی


نعمتی افزود: تا همیشه تاریخ باید قدردان خون شهدا باشیم، زیرا هیچوقت نمی‌توانیم رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های آن‌ها را جبران کنیم.

او شهدا را ذخیره‌های انقلاب معرفی کرد و یادآور شد: شرکت ملی پست به خانواده شهدا می‌بالد و مفتخر است که در این مجموعه خدمتی هرچند کم را برای آن‌ها انجام دهد.

هادی نقی زاده از پرسنل پست کرمان، فرزند و برادر شهید در این دیدار از حضور مدیرعامل، مسئولین حوزه ارتباطات استان و کارکنان شرکت ملی پست قدردانی کرد.

مدیرعامل همچنین در بدو ورود به شهر کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر و عطرافشانی مزار سردار شهید سلیمانی و سردار شهید پورجعفری نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار