در بسته حوادث ۱۷ بهمن بخوانید؛

انهدام باند سارقان طلاجات در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،انهدام باند سارقان طلاجات در اهواز مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان طلاجات در اهواز متلاشی شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف طلاجات از شهروندان در برخی مناطق شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای طلاجات را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت بعنف طلاجات در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی  خوزستان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کشف لاشه ۱۱قطعه پرنده دراج  در شوش

در پی گزارشات مکرر مردمی مبنی بر شکار غیر مجاز پرنده حمایت شده دراج و فروش آن از سوی چند نفر در یکی از روستاهای اطراف شهر شوش محیط بانان پارک ملی کرخه با بررسی و کار اطلاعاتی مسیر تردد آنان را که بوسیله موتور سیکلت اقدام به حمل لاشه پرندگان شکار شده میکردند را شناسایی و پس از چندین نوبت پایش و کمین متهمان با یک دستگاه موتورسیکلت و دو کیسه حاوی لاشه پرندگان و تور در نزدیکی شهر شوش مشاهده شدند.

پس از تعقیب و گریز با واژگون شدن موتور سیکلت آنان به صورت پیاده متواری شدند ولی یک دستگاه موتورسیکلت به همراه لاشه ۱۱ قطعه پرنده دراج و دو قطعه پرنده بلدرچین و یک تور پرنده گیری کشف و ضبط گردید.

متهمان زمان استراحت پرندگان در لابه لای اراضی کشاورزی اقدام به کشتار پرنده حمایت شده دراج دراج می کنند.با توجه به مشخصات موتورسیکلت متهمان از طریق مراجع ذیصلاح شناسایی خواهند شد.

دراج از پرندگان بومی و حمایت شده استان خوزستان است و طبق مصوبه ۴۴۲شورای عالی حفاظت محیط زیست ضرر و زیان قابل وصول برای هر قطعه از آن شش میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.